Αγωγή Υγείας
Σε όλες τις τάξεις εφαρμόζεται οργανωμένα το πρόγραμμα Αγωγής Υγείας ενταγμένο σε εβδομαδιαία βάση στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Δημοτικού. Ο σχεδιασμός του έχει βασιστεί σε διεθνή πρωτόκολλα Αγωγής Υγείας και στοχεύει σε τέσσερις τομείς: α) ανάπτυξη και ενδυνάμωση του εαυτού, β) διαμόρφωση και καλλιέργεια του κοινωνικού εαυτού, γ) ανάπτυξη ενός υγιεινού/ασφαλούς τρόπου ζωής και δ) δημιουργία ενεργού πολίτη. Μέσα από το πρόγραμμα καλλιεργούνται δεξιότητες, παρέχονται γνώσεις, ιεραρχούνται αξίες, διαμορφώνονται πεποιθήσεις και στάσεις. Μακροπρόθεσμη επιδίωξη του προγράμματος είναι η καλλιέργεια χαρακτήρα, η αυτεπίγνωση, η ανάπτυξη κριτικής και δημιουργικής σκέψης και η καλλιέργεια κοινωνικής γνώσης και συνείδησης. Μέσα από βιωματικές δράσεις, παιχνίδια ρόλων, εργασία σε ομάδες, debates, συζητήσεις γύρω από την καθημερινότητα, υποθετικά σενάρια και λογοτεχνικά κείμενα οι μαθητές εμπλέκονται ενεργά και εξασκούνται σε δεξιότητες όπως αυτές της επικοινωνίας, της συνεργασίας και της επίλυσης προβλημάτων και συγκρούσεων. Οι μαθητές επίσης ευαισθητοποιούνται σε θέματα όπως η φροντίδα και προστασία του εαυτού, η μετάβαση στην εφηβεία και η συναισθηματική διαχείριση των αλλαγών, η αξία της συνύπαρξης, τα όρια, τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις μέσα στις σχέσεις, τα στερεότυπα, η αποδοχή της διαφορετικότητας και ο αλληλοσεβασμός, η προσωπική και συλλογική ευθύνη για το φυσικό και κοινωνικό τους περιβάλλον, η σημασία της ισορροπημένης διατροφής στη σωματική και ψυχική υγεία και η ευθύνη σε διάφορες μορφές φυσικής ή διαδικτυακής επικοινωνίας.
Το πρόγραμμα αυτό συνδέεται με τη Σχολική Διαμεσολάβηση (Peer Mediation) που υλοποιείται στις τάξεις Ε' και Στ', με το μάθημα Global Studies, καθώς και με το πρόγραμμα Υγιεινής Διατροφής.