Με την ολοκλήρωση των εορτών και την έλευση του νέου έτους, όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες του Νηπιαγωγείου συμμετείχαν στη φύτευση του χριστουγεννιάτικου ελάτου στον χώρο του Σχολείου μας, δίπλα στο δένδρο που είχαμε φυτεύσει πέρυσι. Η δράση αυτή εντάσσεται σε μια σταθερή πρακτική του Σχολείου μας, σύμφωνα με την οποία κάθε χρόνο τα παιδιά φυτεύουν ένα έλατο, συμβάλλοντας ενεργά στη διαμόρφωση και τον εμπλουτισμό του σχολικού περιβάλλοντος.

Η διαδικασία της φύτευσης απετέλεσε μια ουσιαστική βιωματική εμπειρία, μέσα από την οποία τα παιδιά ανέλαβαν ενεργό ρόλο, συνεργάστηκαν και ήρθαν σε επαφή με τις έννοιες της φροντίδας, της συνέχειας και του σεβασμού προς τη φύση. Στο τέλος της δράσης, όλες και όλοι μαζί αποφάσισαν να δώσουν όνομα στο νέο δένδρο. Μέσα από ψηφοφορία, το έλατο ονομάστηκε «Λουκρητία», αποκτώντας τη δική του θέση στο East Campus.