Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ Γυμνασίου συμμετείχαν σε μια ξεχωριστή Ημερίδα Ποίησης, γεμάτη δημιουργικότητα, συνεργασία και έμπνευση.
Μέσα από ένα διαδραστικό παιχνίδι γνώσεων και καλλιτεχνικής έκφρασης, η ποίηση “ζωντάνεψε” μέσα από το τραγούδι, την παντομίμα και τη δημιουργία πρωτότυπων στίχων.
Με ενθουσιασμό, χιούμορ και ομαδικό πνεύμα, οι μαθητές ανέδειξαν όχι μόνο τις γνώσεις τους, αλλά και τη φαντασία, το ταλέντο και την ευαισθησία τους απέναντι στον ποιητικό λόγο.