Τρεις μαθητές του Γυμνασίου του Pierce προκρίθηκαν στη 2η (τελική) φάση του Μαθητικού Διαγωνισμού Πληροφορικής και Υπολογιστικής Σκέψης Bebras®2025-26, που διοργανώθηκε από το Ερευνητικό Κέντρο “Αθηνά” και τη Μονάδα Καινοτομίας για τις Γυναίκες, τη “Μονάδα Αρχιμήδης” και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), υπό την αιγίδα της ΓΓΕΚ. Οι μαθητές μας είναι:
- Ευγενία Καραγεωργιάδη (β3)
- Ειρήνη Μακρή (α5) και
- Σταύρος Κουτρουμπής (β7)
Η Ευγενία Καραγεωργιάδη μάλιστα, κατάφερε με την άριστη επίδοσή της, 116/116, να διακριθεί και στον τελικό και να κερδίσει το Βραβείο Αριστείας!