2ο Μαθητικό Συνέδριο: "Επικοινωνούμε: συνδεόμαστε και συνυπάρχουμε"

Το Δημοτικό Σχολείο έχει τη χαρά να φιλοξενήσει το 2ο μαθητικό συνέδριο με τίτλο: «Επικοινωνούμε: συνδεόμαστε και συνυπάρχουμε». Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 6 Μαΐου στον Πολυχώρο του East Campus.

Στόχος του συνεδρίου είναι να παρουσιαστούν τα αποτελέσματα των ερευνητικών δράσεων που υλοποιήθηκαν από τους/τις μαθητές/ριες της ΣΤ' τάξης, ενώ, παράλληλα, επιδιώκεται να διερευνηθούν σύγχρονες όψεις της επικοινωνίας. Τα παιδιά θα ανταλλάξουν απόψεις και προβληματισμούς και θα αναδείξουν τη σημασία της ουσιαστικής σύνδεσης, του σεβασμού και της συμπερίληψης στις ανθρώπινες σχέσεις.

Στο συνέδριο θα συμμετάσχουν επίσης μαθητές και μαθήτριες από τέσσερα δημοτικά σχολεία: το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Κωφών και Βαρηκόων Λυκόβρυσης-Πεύκης, το Δημοτικό Σχολείο Ιουλίδας Κέας, το 3ο Δημοτικό Σχολείο Γλυκών Νερών Αττικής  και τα Πρότυπα Εκπαιδευτήρια Αφών Μαλτέζου Παιδεία.

Την εκδήλωση θα συντονίσει η δημοσιογράφος και συγγραφέας παιδικών βιβλίων Ιωάννα Νιαώτη.

ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ

Καριέρα στο Pierce

Το Κολλέγιο στοχεύει στην αξιοποίηση του ταλέντου και τη μεγιστοποίηση των δυνατοτήτων των εργαζομένων του και, ταυτόχρονα, στην εξάλειψη των αθέλητων προκαταλήψεων, προδιαθέσεων και στερεοτύπων στο χώρο εργασίας.

BECOME A DONOR

Στηρίξτε μας

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με το Γραφείο Ανάπτυξης και Αποφοίτων

Copyright © 2026

Website by BACKBONE on made possible with Expresia