Επίσκεψη Οδοντιάτρων

Νηπιαγωγείο
20 Μαρτίου 2026

Την Παρασκευή 20 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε στα τμήματα Προνηπίων του Σχολείου μας μια ημερίδα με θέμα τη στοματική υγιεινή. Στο πλαίσιο της δράσης, είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε γονείς μαθητών/τριών που είναι οδοντίατροι, καθώς και τη νοσηλευτική ομάδα του Σχολείου μας, οι οποίοι μοιράστηκαν με τα παιδιά πολύτιμες γνώσεις και πρακτικές συμβουλές για τη σωστή φροντίδα των δοντιών.

Τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό, έθεσαν ερωτήσεις και ενημερώθηκαν για τη σημασία της πρόληψης στην καθημερινή στοματική υγιεινή.

Θα θέλαμε να  ευχαριστήσουμε την κα Τερσένοβα, τον κ. Κουκουβίνο και τον κ. Κεσόγλου για την πολύτιμη συμβολή και τη συμμετοχή τους στην ενίσχυση της ημερίδας. Η παρουσία τους συνέβαλε καθοριστικά στην επιτυχία της ημερίδας και στην ευαισθητοποίηση των παιδιών σε θέματα υγιεινής.

ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ

Καριέρα στο Pierce

Το Κολλέγιο στοχεύει στην αξιοποίηση του ταλέντου και τη μεγιστοποίηση των δυνατοτήτων των εργαζομένων του και, ταυτόχρονα, στην εξάλειψη των αθέλητων προκαταλήψεων, προδιαθέσεων και στερεοτύπων στο χώρο εργασίας.

BECOME A DONOR

Στηρίξτε μας

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με το Γραφείο Ανάπτυξης και Αποφοίτων

Copyright © 2026

Website by BACKBONE on made possible with Expresia