Μαθητές από τμήμα Αγγλικών της Β’ Λυκείου συγκαταλέγονται στους νικητές του Διεθνούς Διαγωνισμού, που διοργανώθηκε από το Economist Educational Foundation και τη Rolex. Οι μαθητές, υπό την καθοδήγηση της καθηγήτριάς τους, κας Γκιζέλας Ιωσήφ, κατέθεσαν μια φιλόδοξη πρόταση, με τίτλο “PIERCEing the Silence: From Fear to Digital Kindness”, για την ευαισθητοποίηση των μαθητών του σχολείου και την καταπολέμηση του cyberbullying.
Το έπαθλο είναι 1000 αγγλικές λίρες από την Rolex και 3 συναντήσεις με τον μέντορα του Economist. Την τάξη θα εκπροσωπήσουν στις συναντήσεις οι μαθήτριες: Αναστασία Γαϊτάνη, Μελίνα Καλογεροπούλου, και Αριάδνη Κοκκινάκη.