Σύμφωνα με τη σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ, όλοι οι μαθητές της Γ’ Λυκείου πρέπει να υποβάλλουν Αίτηση – Δήλωση, από την Τετάρτη 25 ως και τη Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2020. Οι απόφοιτοι θα υποβάλουν την Αίτηση – Δήλωση σε προθεσμία που θα οριστεί και θα ανακοινωθεί σε επόμενο στάδιο.
Στους συνδέσμους που ακολουθούν, μπορείτε να δείτε την Αίτηση – Δήλωση, τις Οδηγίες, τα Μαθήματα και τους Συντελεστές βαρύτητας, την Αίτηση για τα Μουσικά τμήματα και τον Κατάλογο Μουσικών Οργάνων.
Η συμπληρωμένη Αίτηση – Δήλωση θα πρέπει να αποσταλεί στο email: pe2021@acg.edu, γράφοντας στο ΘΕΜΑ το όνομα του μαθητή και το τμήμα του, το αργότερο έως και τη Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2020.
Σε περίπτωση που κάποιος υποψήφιος επιθυμεί, εντός του διαστήματος υποβολής, να τροποποιήσει την Αίτηση – Δήλωση που υπέβαλε, τότε θα πρέπει να στείλει νέα, με την ένδειξη “ΝΕΑ ΑΙΤΗΣΗ-ΔΗΛΩΣΗ”, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, ζητώντας την τροποποίηση της προηγούμενης.
Σε επόμενο στάδιο και με νεότερες οδηγίες, οι μαθητές θα ενημερωθούν για τη διαδικασία ελέγχου της ορθότητας των στοιχείων, θα υπογράψουν και θα παραλάβουν ένα αντίγραφο της Αίτησης – Δήλωσης, το οποίο και θα φυλάξουν μέχρι το τέλος των εξετάσεων.
Επισημαίνεται ότι η ανωτέρω προθεσμία (Τετάρτη 25 Νοεμβρίου έως και Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2020) πρέπει να τηρηθεί από όλους τους μαθητές.
Για οποιαδήποτε ερώτηση/ απορία, μπορείτε να επικοινωνείτε με τον Υποδιευθυντή του Λυκείου κ. Μιχ. Σιάμο, στο τηλ. 210-6009800 (εσωτ. 1163, από 8:00 έως 14:00), στο κινητό τηλ. 6944642604, καθώς και στο email: msiamos@acg.edu.