Posted on

Φιλικοί Διαδικτυακοί Αγώνες του Ελληνικού Ρητορικού Ομίλου

Το Σάββατο 13 Μαρτίου, οι μαθητές – μέλη του Ελληνικού Ρητορικού Ομίλου του Pierce, Άγγελος Κοτσίκας (Γ΄ Γυμνασίου), Βασίλης Γαβαλάκης (Α΄ Λυκείου), Αλέξανδρος Αβραμίδης (Β Λυκείου), Αλέξανδρος Κόλλιας (Α΄ Λυκείου), Ναταλία Νικολακοπούλου (Β΄ Λυκείου) και Ιωάννα Μπίκου (Α΄ Λυκείου), συμμετείχαν σε φιλικούς διαδικτυακούς Ρητορικούς Αγώνες που διοργάνωσε το Pierce – Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος, με τη συμμετοχή των Εκπαιδευτηρίων Αυγουλέα – Λιναρδάτου και του ΓΕΛ Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Ευόσμου. Οι εντυπώσεις τόσο των συμμετεχόντων/ουσών μαθητών/τριών όσο και των υπεύθυνων καθηγητών ήταν πολύ θετικές και αναμένουμε με χαρά τη νέα μας συνάντηση στους Διαδικτυακούς Αγώνες Ρητορικής Τέχνης Pierce 2021 (2 – 4 Απριλίου 2021).

Το Σάββατο 20 Φεβρουαρίου, ο Ελληνικός Ρητορικός Όμιλος του Pierce διοργάνωσε Φιλικούς Διαδικτυακούς Αγώνες Επιχειρηματολογίας – Αντιλογίας. Οι Αγώνες πραγματοποιήθηκαν μεταξύ των Ρητορικών Ομίλων του Λυκείου του Pierce – Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος και της Ελληνογαλλικής Σχολής Ουρσουλινών, στο πλαίσιο της προετοιμασίας για τους Διαδικτυακούς Αγώνες Ρητορικής Τέχνης Pierce 2021 (2 – 4 Απριλίου 2021).

Οι μαθητές – μέλη του Ομίλου στελέχωσαν δύο ομάδες και συμμετείχαν σε δύο παράλληλους αγώνες. Τα θέματα στα οποία διαγωνίστηκαν ήταν: “Μια πράξη παύει να είναι παράνομη όταν έχει κοινωνική αποδοχή” και “Ο χώρος των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων πρέπει να αστυνομεύεται“.

Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές της ομάδας του “Λόγου”, που αγωνίστηκαν στη διαδικτυακή αίθουσα “Σωκράτης”, Αλέξανδρο Κόλλια, Σάντρα Φελουκατζή, Αλέξανδρο Αβραμίδη και στους μαθητές της ομάδας του “Αντιλόγου”, που αγωνίστηκαν στη διαδικτυακή αίθουσα “Πλάτωνας”, Μαρία Βλαχογιαννοπούλου, Ναταλία Νικολακοπούλου και Βασίλη Γαβαλάκη (νικήτρια ομάδα).

Οι δράσεις του Ελληνικού Ρητορικού Ομίλου έχουν στόχο την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης, του προφορικού λόγου και των επικοινωνιακών δεξιοτήτων των μαθητών μας, καθώς και την ευαισθητοποίησή τους σε επίκαιρα θέματα.