Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ Λυκείου του Pierce που έχουν επιλέξει το μάθημα της Πληροφορικής ως μάθημα επιλογής, είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν στη δράση “CodeAthon 2019 Βελτιώστε το παιχνίδι…και παίξτε σε Scratch”.
Στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Προγραμματισμού (EU Code Week) οι συγκεκριμένοι μαθητές βίωσαν την αξία της κωδικοποίησης και του προγραμματισμού και του ρόλου που διαδραματίζουν πλέον τόσο στην καθημερινή ζωή όσο και στις επιστήμες! Οι μαθητές και οι μαθήτριες, κατά τη διάρκεια της δράσης και με την υποστήριξη των καθηγητών Πληροφορικής του Pierce, μελέτησαν ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα και, στη συνέχεια, υλοποίησαν τις διαδικασίες του και βελτίωσαν την πλοκή του ή/και τη λειτουργία του.
Την Κυριακή 20 Οκτωβρίου, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για τον CodeAthon που πραγματοποιήθηκαν στην OTEAcademy, δύο ομάδες μαθητών/ριών με την καθοδήγηση του καθηγητή Πληροφορικής κ. Φώτη Κατσοχρήστου, συμμετείχαν στη δράση. Η μία ομάδα με επωνυμία Coding is Fun, δημιουργήθηκε από το μαθητή Γιώργο Πλουμή (Α8) και τη μαθήτρια Αναστασία Ρόκομα (Α8) και η άλλη ομάδα με επωνυμία #free, δημιουργήθηκε από τους μαθητές Σπύρο Καλλέα (Α3) και Απόστολο Κοντοράβδη (Α4).
Οι ομάδες των μαθητών του Pierce, έχοντας μαζί τους τους φορητούς υπολογιστές τους, είχαν στη διάθεσή τους 4 ώρες για να τροποποιήσουν/εμπλουτίσουν ένα πρόγραμμα, που προσομοιώνει εικονικά τη συμπεριφορά ενός ρομπότ που συλλέγει αντικείμενα και τα εναποθέτει σε κατάλληλα σημεία. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, εφάρμοσαν τις ιδέες τους, εργάστηκαν για την υλοποίησή τους και, ταυτόχρονα, όπου χρειάστηκε, αυτοσχεδίασαν. Στο τέλος, παρουσίασαν τη λύση τους στην ολομέλεια και παρακολούθησαν τις ιδέες και των υπολοίπων ομάδων.