Το Σχολείο μας φέτος συμμετέχει στο διεθνές πρόγραμμα για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση «Οικολογικά Σχολεία», μέσω του οποίου οι μαθητές/τριες αποκτούν χρήσιμες δεξιότητες και αξίες για να σχεδιάσουν ένα αειφόρο μέλλον. Εθνικός χειριστής του προγράμματος για την Ελλάδα είναι η Ελληνική Εταιρεία Προστασίας της Φύσης. Οι μαθητές της Δ΄ Δημοτικού σε συνεργασία με τους συντονιστές του προγράμματος και τους εκπαιδευτικούς επέλεξαν να ασχοληθούν με τη θεματική ενότητα του Νερού. Στο πλαίσιο του προγράμματος σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν διαθεματικές δραστηριότητες συνδυάζοντας ενότητες από τα διδακτικά αντικείμενα των Ελληνικών, της Μελέτης Περιβάλλοντος, του Βιωματικού προγράμματος, του προγράμματος Υγιεινής Διατροφής που εκπονεί το Σχολείο και του περιβαλλοντικού μαθήματος του υλοποιείται στον Λαχανόκηπο του Σχολείου.
Σε όλη τη διάρκεια του προγράμματος η γνώση συγκεντρωνόταν και οργανωνόταν σε ένα lapbook. Το lapbook είναι ένα πολύπλευρο εκπαιδευτικό εργαλείο μέσα από το οποίο οι μαθητές/τριες έχουν τη δυνατότητα να δημιουργούν συλλογές από μικρά βιβλία, διαγράμματα, χάρτες, σχέδια κ.α. Έτσι ενισχύεται η δημιουργικότητα και η φαντασία κάθε παιδιού και τονίζεται ότι η γνώση δεν περικλείεται πάντα στις σελίδες ενός βιβλίου, αλλά διαχέεται σε ποικίλες μορφές έκφρασης. Συγκεκριμένα στο πλαίσιο του προγράμματος οι μαθητές/τριες γνώρισαν την οικογένεια της λέξης «ύδωρ», καθώς και εκφράσεις σχετικές με το νερό. Εντόπισαν τα οφέλη της ενυδάτωσης του οργανισμού μας και κατασκεύασαν τον κύκλο του νερού. Ακόμη, συνέταξαν τον δικό τους δεκάλογο εξοικονόμησης νερού στην καθημερινή ζωή και παρουσίασαν χρήσεις του στο σχολείο, στο σπίτι και στις καλλιέργειες. Στην τελευταία φάση του προγράμματος, τα παιδιά θα αναλάβουν τον ρόλο ερευνητών και θα επιδιώξουν αποκωδικοποιώντας πληροφορίες από περιβαλλοντικούς χάρτες να εντοπίσουν τα σημαντικότερα προβλήματα που σχετίζονται με τη μόλυνση του νερού και να βρουν λύσεις μέσω βιβλιογραφικής έρευνας στη Βιβλιοθήκη του Σχολείου.