Δραστηριότητες Εκπαιδευτικών

Ακαδημαϊκό Έτος 2017-18

Ακαδημαϊκός Σύμβουλος και Σύμβουλος Ανάπτυξης Εκπαιδευτικών: Δρ Σπυρίδων Δουκάκης, [email protected]

Η κ. Αγγελική Κεχαγιά και η κ. Γεωργία Γιαννακοπούλου, καθηγήτριες Φιλόλογοι, στο πλαίσιο του Διεθνούς Μαθητικού Συνεδρίου «Ο Κωνσταντινουπολίτης Γιώργος Θεοτοκάς», προετοίμασαν το poster «Εκφάνσεις του δαιμονίου στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Γ. Θεοτοκά«. Το poster, μετά από κρίση, παρουσιάστηκε στις εργασίες του Συνεδρίου, το οποίο πραγματοποιήθηκε από 14 ως 18 Μαρτίου 2018, υπό την αιγίδα του Οικουμενικού Πατριαρχείου στο Ζωγράφειο Λύκειο στην Κωνσταντινούπολη. Η ανακοίνωση θα συμπεριληφθεί στα πρακτικά του συνεδρίου (υπό έκδοση).

Η κα Σταματία Μαυρίκου, εκπαιδευτικός ΠΕ01 – Θεολόγος ολοκλήρωσε το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης με τίτλο «Εκπαιδευτική Ηγεσία», του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου. Η κα Μαυρίκου κατέθεσε και υποστήριξε επιτυχώς διπλωματική εργασία με θέμα: «Τα καθήκοντα και η συμβολή των μεσαίων στελεχών στη διοίκηση σχολικών μονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, η περίπτωση του Pierce – Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος».

Το Σάββατο 9 Δεκεμβρίου 2017 πραγματοποιήθηκε ταχύρρυθμο ενδοσχολικό επιμορφωτικό σεμινάριο σε θέματα 3D Printing. Πάνω από 20 εκπαιδευτικοί του Pierce συμμετείχαν στο σεμινάριο που διοργανώθηκε με σκοπό να ενισχυθούν οι δεξιότητες και να ενσωματωθούν στη διδακτική πράξη οι δύο 3D Printers που έχει προμηθευτεί το Pierce – Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος και είναι στη διάθεση εκπαιδευτικών, μαθητών και μαθητριών.  Το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό του και οι εκπαιδευτικοί, μέσα από τις βιωματικές προσεγγίσεις που έλαβαν χώρα κατά την διάρκεια της επιμόρφωσης, προσδιόρισαν τρόπους αξιοποίησης και ένταξης των 3D printers στα μαθήματα του τμήματος Φυσικών Επιστημών, αλλά και σε δράσεις STEM και STEAM.

Δρ Σπυρίδων Δουκάκης, καθηγητής Μαθηματικών και Πληροφορικής, συμμετείχε στις εργασίες του MoodleMoot Greece 2017 που πραγματοποιήθηκε στις 1 και 2 Δεκεμβρίου 2017 στην Αθήνα και διοργανώθηκε από το ΤΕΙ Αθήνας, το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, το ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, και τον Οργανισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών «ΕΕΛΛΑΚ». Στο πλαίσιο του συνεδρίου ήταν chair του 1ου session με θέμα: «The role of Moodle in facilitating In-Service Teacher Professional Development».

Δρ Σπυρίδων Δουκάκης, καθηγητής Μαθηματικών και Πληροφορικής, την Τρίτη 14 Νοεμβρίου 2017 στο πλαίσιο της 22ης SciFY Academy με θέμα: “eLearning: Εργαλεία & Μεθοδολογία” και μετά από πρόσκληση των διοργανωτών, παρουσίασε την εργασία με θέμα: «Η ένταξη προγραμμάτων e-tutoring στην ελληνική και διεθνή σχολική εκπαίδευση. Η περίπτωση του Pierce e-tutoring online program».

O Δρ Σπυρίδων Δουκάκης, καθηγητής Μαθηματικών και Πληροφορικής, συμμετείχε στις εργασίες του International Medical Physics and Biomedical Engineering workshop που πραγματοποιήθηκε από τις 6 ως τις 10 Νοεμβρίου 2017 στην Κέρκυρα και διοργανώθηκε από το Institute For Medical Physics σε συνεργασία με το Ιόνιο Πανεπιστήμιο. Ο Δρ Δουκάκης, στο πλαίσιο του συνεδρίου, συμμετείχε σε συνεργασία και μετά από κρίση με την εργασία «Trends and Research in Neurocognitive Enhancement».

Ακαδημαϊκό Έτος 2016-17

Ο κ. Κωνσταντίνος Αμπατζής, καθηγητής Φυσικών Επιστημών, ολοκλήρωσε το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης με τίτλο «Επιστήμες Αγωγής – Εκπαιδευτική Ηγεσία και Διοίκηση» του Πανεπιστημίου Λευκωσίας. Ο κ. Αμπατζής κατέθεσε τη διπλωματική του εργασία με θέμα «Η σχέση των πρωινών ενδοσχολικών ομίλων δραστηριοτήτων με τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση των μαθητών και τη διαμόρφωση της σχολικής κουλτούρας: Η περίπτωση του Pierce – Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος».

Η κα Ευαγγελία Βλαχογιάννη, καθηγήτρια Αγγλικής Φιλολογίας, παρακολούθησε το σεμινάριο με τίτλο «The new era for IELTS in Greece; How to prepare students for IELTS Academic Writing and Speaking» που πραγματοποιήθηκε στις 16 Νοεμβρίου 2016, στην Αθήνα και διοργανώθηκε από τον οργανισμό PEOPLECERT. Η κα Βλαχογιάννη, επίσης, παρακολούθησε το webinar με τίτλο «Empowering 21st Century Teenagers», που πραγματοποιήθηκε στις 13 Οκτωβρίου 2016. Το webinar διοργανώθηκε από το National Geographic Learning-Cengage Learning. Η κα Βλαχογιάννη παρακολούθησε, επίσης, τις εργασίες του 10th Foreign Languages Forum που πραγματοποιήθηκε στις 11  και 12 Μαρτίου 2017 στο Crowne Plaza Hotel στην Αθήνα και διοργανώθηκε από τον φορέα ELT News. Η κα Βλαχογιάννη συμμετείχε στα σεμινάρια: «Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής & Υπερκινητικότητα», «Δημιουργώντας Θετικό Κλίμα στην Τάξη», «Η διδασκαλία της ξένης γλώσσας σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες: Μια ευχάριστη πρόκληση». Η κα Βλαχογιάννη ολοκλήρωσε επιτυχώς τα παραπάνω σεμινάρια που περιελάμβαναν και διαδικασίες πιστοποίησης. Τέλος, παρακολούθησε το σεμινάριο «Key technologies that can impact on teaching and learning» που πραγματοποίησε ο Russell Stannard, Educational Technologist.

Ο κ. Κωνσταντίνος Γάκης, καθηγητής Ελληνικής Φιλολογίας, δημοσίευσε σε συνεργασία και μετά από κρίση στο επιστημονικό περιοδικό Παιδαγωγικός Λόγος το άρθρο «Αυτο-ρύθμιση και στρατηγικές μάθησης μαθητών Δημοτικού με μαθησιακές δυσκολίες» (υπό δημοσίευση).

Ο κ. Ιάκωβος Δελατόλας-Σαβέρης, καθηγητής Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, μετά από πρόσκληση των οργανωτών, συμμετείχε ως ομιλητής στο διεθνές συνέδριο «Teachers, Trends, Techniques – Α world of change». Η ομιλία του είχε θέμα «Teaching an Original Video-Based Lesson in an EFL Classroom». Το διεθνές συνέδριο διοργανώθηκε από το TESOL Macedonia Thrace Northern Greece και πραγματοποιήθηκε από 10 έως 12 Φεβρουαρίου 2017, στο American College of Thessaloniki.

Ο κ. Ιάκωβος Δελατόλας-Σαβέρης, καθηγητής Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, μετά από πρόσκληση των οργανωτών, συμμετείχε ως εισηγητής στα σεμινάρια «Teaching and Testing Young Learners» και «Integrating Technology into Classroom Teaching» που πραγματοποιήθηκαν στις 12 Νοεμβρίου 2016 στο Ξενοδοχείο Stanley στην Αθήνα. Τα σεμινάρια διοργανώθηκαν από το Cambridge English Language Assessment, σε συνεργασία με το Hellenic English Council.

O κ. Ιάκωβος Δελατόλας-Σαβέρης, καθηγητής Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας, μετά από πρόσκληση των οργανωτών, συμμετείχε ως εισηγητής στα σεμινάρια «Top Tips for B2 candidates» και «Top Tips for C2 candidates» που πραγματοποιήθηκαν στις 5 Νοεμβρίου 2016 στο Ξενοδοχείο Titania στην Αθήνα. Τα σεμινάρια διοργανώθηκαν από το Cambridge English Language Assessment, σε συνεργασία με το Hellenic English Council.

Ο Δρ Σπυρίδων Δουκάκης, καθηγητής Μαθηματικών και Πληροφορικής, μετά από πρόσκληση, πραγματοποίησε κεντρική ομιλία με θέμα «Διερευνώντας το ρόλο της νευροεκπαίδευσης στη μάθηση» στο πλαίσιο του 2ου Πανελλήνιου Συνέδριου με τίτλο «Η εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: από τη θεωρία στην πράξη – Αναζητώντας ένα ελκυστικό και αποτελεσματικό σχολείο», που πραγματοποιήθηκε στις 19, 20 και 21 Μαΐου 2017 στην Αθήνα. Επίσης, ο Δρ Δουκάκης στο πλαίσιο του συνεδρίου και μετά από πρόσκληση και σε συνεργασία με στελέχη του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, συμμετείχε με την εργασία «Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ3, ACT – Ιδιότητα του Eνεργού Πολίτη: Δράσεις για την ενίσχυση των κοινωνικών και πολιτικών ικανοτήτων των μαθητών».

O Δρ Σπυρίδων Δουκάκης, καθηγητής Μαθηματικών και Πληροφορικής, συμμετείχε στην Οργανωτική Επιτροπή του Συνεδρίου EDUCON2017, IEEE Global Engineering Education Conference που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα από τις 26 ως τις 28 Απριλίου 2017. Στο πλαίσιο του συνεδρίου ήταν Chair στο Session: Open Online Education Resources and Tools. O Δρ Σπυρίδων Δουκάκης παρακολούθησε το 1st Hellenic TISP Day Workshop που πραγματοποιήθηκε στο Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. στις 11 Δεκεμβρίου 2016 και διοργανώθηκε από το Greek Section της IEEE.

Ο Δρ Σπυρίδων Δουκάκης, καθηγητής Μαθηματικών και Πληροφορικής, ο κ. Στυλιανός Κατσούλης, καθηγητής Πληροφορικής και Τεχνολογίας και η κα Ιωάννα Πυλιώτη, καθηγήτρια Πληροφορικής συμμετείχαν στις εργασίες του Hellenic Conference on Innovating STEM Education που πραγματοποιήθηκε από 16 ως 18 Δεκεμβρίου 2016, στην Αθήνα και διοργανώθηκε από το Πανεπιστήμιο Πατρών, το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο και το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Οι εκπαιδευτικοί, μετά από κρίση, παρουσίασαν την εργασία «Εμπειρική έρευνα σε μαθητές και μαθήτριες για το πεδίο STEM». Επιπλέον, ο Δρ Δουκάκης, στο πλαίσιο του συνεδρίου, συμμετείχε σε συνεργασία και μετά από κρίση με την εργασία «Η ανάπτυξη της Τεχνολογικής Παιδαγωγικής Γνώσης Περιεχομένου Εκπαιδευτικών στο πλαίσιο του Μεταπτυχιακού Προγράμματος STEM της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.». Οι εργασίες θα δημοσιευτούν το επόμενο διάστημα σε ηλεκτρονική έκδοση πρακτικών.

Ο Δρ Σπυρίδων Δουκάκης, καθηγητής Πληροφορικής και Μαθηματικών, ο Δρ Ιωάννης Σταματέλλος, IB DP Coordinator και η Δρ Νεκταρία Γληνού, Σχολική Ψυχολόγος του Pierce, συμμετείχαν στις εργασίες του 2nd World Congress «Genetics, Geriatrics and Neurodegenerative Diseases Research», που είχε ως θέμα: «Health Aging and Mental Wellness in the new digital era» και πραγματοποιήθηκε από 20 ως 23 Οκτωβρίου, στη Σπάρτη. Στο πλαίσιο του συνεδρίου, στην ειδική συνεδρία με θέμα «Reframing Cognitive Enhancement Perspectives» παρουσίασαν, μετά από κρίση την εργασία: «Cognitive enhancement using ICT and its ethical implications». Η εργασία θα δημοσιευτεί το επόμενο διάστημα σε ειδική έκδοση.

Μετά από πρόσκληση, ο Δρ Σπυρίδων Δουκάκης, καθηγητής Πληροφορικής και Μαθηματικών και ο Δρ Πέτρος Κοροβέσης, Διευθυντής Μηχανογράφησης του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος, υλοποίησαν σε συνεργασία και με άλλους ειδικούς, εργαστήριο με θέμα: «Περιβάλλοντα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Η περίπτωση του BigBlueButton και το BlackBoard Collaborate», στο πλαίσιο του 8th Conference on Informatics in Education – Η Πληροφορική στην εκπαίδευση (8th CIE2016), που πραγματοποιήθηκε από 14 ως 16 Οκτωβρίου 2016, στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς.

Ο Δρ Σπυρίδων Δουκάκης συμμετείχε στις εργασίες του 10ου Πανελλήνιου και Διεθνούς Συνεδρίου «Οι ΤΠΕ στην Εκπαίδευση», που πραγματοποιήθηκε από  23 ως 25 Σεπτεμβρίου 2016, στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Στο πλαίσιο του συνεδρίου, σε συνεργασία με την καθηγήτρια Mary-Angela Papalaskari του Villanova University των ΗΠΑ, δημοσίευσε και παρουσίασε, μετά από κρίση, την εργασία: «Προτάσεις Μαθησιακών Δραστηριοτήτων και η Τεχνολογική Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου Εκπαιδευτικών Πληροφορικής».

Η κα Πηνελόπη Θεοδωροπούλου, καθηγήτρια Εικαστικών, παρακολούθησε τις εργασίες του 34ου Συνεδρίου Ένωσης Καθηγητών Καλλιτεχνικών Μαθημάτων Μέσης Εκπαίδευσης, που πραγματοποιήθηκε από 5 ως 9 Σεπτεμβρίου 2016, στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών. Το συνέδριο διοργανώθηκε από την Ένωση Καθηγητών Καλλιτεχνικών Μαθημάτων Μέσης Εκπαίδευσης.

Η κα Αγγελική Κεχαγιά, καθηγήτρια Ελληνικής Φιλολογίας, παρακολούθησε το εξ αποστάσεως επιμορφωτικό πρόγραμμα με τίτλο «Πρακτικές Ασκήσεις Δημιουργικής Γραφής», που πραγματοποιήθηκε από 3 Οκτωβρίου 2016 μέχρι 19 Δεκεμβρίου 2016. Το επιμορφωτικό πρόγραμμα διοργανώθηκε από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α.) και είχε διάρκεια 50 ώρες. Η κα Κεχαγιά ολοκλήρωσε επιτυχώς το επιμορφωτικό πρόγραμμα που περιελάμβανε διαδικασίες πιστοποίησης.

Η κα Χαρίκλεια Λοΐζου, καθηγήτρια Γαλλικής γλώσσας, πραγματοποίησε εισήγηση στην ημερίδα «Καινοτόμες Δραστηριότητες στο μάθημα της γαλλικής γλώσσας» με τίτλο «Σχεδιασμός μαθήματος για τη διδασκαλία συγκεκριμένης γλωσσικής πράξης. Η ημερίδα πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 15 Μαρτίου 2016, στο Βαρβάκειο Πρότυπο Γυμνάσιο Ψυχικού.

Ο κ. Ηλίας Μηνάς, Καθηγητής Οικονομικών, μετά από πρόσκληση των οργανωτών, συμμετείχε ως ομιλητής στη διημερίδα με τίτλο: «Τεχνολογίες Αιχμής στην Εκπαιδευτική Πράξη»,  που πραγματοποιήθηκε από 4 ως 5 Απριλίου 2017 στα Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα-Λιναρδάτου και διοργανώθηκε από τα Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα-Λιναρδάτου, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων. Η ομιλία του κ. Μηνά είχε θέμα: «Προτάσεις για τη διδασκαλία των Οικονομικών στο Γενικό Λύκειο».

Η κα Σοφία Μουρούτη, καθηγήτρια Ελληνικής Φιλολογίας, αρθρογραφεί στην ηλεκτρονική εφημερίδα http://www.liberal.gr/, παρουσιάζοντας καθημερινά στη στήλη Γλωσσάρι, τη λέξη της ημέρας.

Η κα Χρυσούλα Μπαραμπούτη, καθηγήτρια Θεολογίας, ολοκλήρωσε το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στην Ψυχολογία της Θρησκείας, στον τομέα Θρησκειολογίας, Φιλοσοφίας και Κοινωνιολογίας, του Τμήματος Κοινωνικής Θεολογίας της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Η κα Μπαραμπούτη κατέθεσε διπλωματική εργασία με θέμα: «Η Ορθόδοξη θρησκευτικότητα ως παράγων πρόληψης του καπνίσματος στους μαθητές/τριες του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος ηλικίας 13-18 ετών», η οποία βαθμολογήθηκε με ‘Άριστα».

Η κα Μπαραμπούτη παρακολούθησε, επίσης, το επιμορφωτικό βιωματικό σεμινάριο της Δ.Δ.Ε. Β΄ Αθήνας, με τίτλο: «Εισαγωγή στη μεθοδολογία της Προαγωγής Υγείας», την Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2016, στο 1ο Γυμνάσιο Νέου Ψυχικού. Η κα Μπαραμπούτη ολοκλήρωσε επιτυχώς το σεμινάριο, που περιελάμβανε διαδικασίες πιστοποίησης. Η κα Μπαραμπούτη διετέλεσε μέλος της οργανωτικής επιτροπής του 7ου Πανελληνίου Συνεδρίου  «Παιδεία για έναν Κόσμο χωρίς Κάπνισμα». Οι εργασίες του συνεδρίου έλαβαν χώρα στο Κέντρο NOESIS στη Θεσσαλονίκη, στις 29 Νοεμβρίου 2016. Η κα Μπαραμπούτη συναντήθηκε στην Αρχιεπισκοπή Αθηνών, με τον Μακαριότατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. κ. Ιερώνυμο, στις 20 Δεκεμβρίου 2016. Στο πλαίσιο της συνάντησης, συζητήθηκε η εισαγωγή στο Νέο Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος των Θρησκευτικών, υποκεφαλαίων για την προληπτική και θεραπευτική διάσταση των Θρησκευτικών, όσον αφορά σε ψυχογενείς και κοινωνιογενείς έξεις και παθήσεις των εφήβων, όπως το κάπνισμα, ο αλκοολισμός, τα ναρκωτικά και η κατάθλιψη

H κα Άννα Ξένου, καθηγήτρια Ελληνικής Φιλολογίας, δημοσίευσε μετά από κρίση στο επιστημονικό ηλεκτρονικό περιοδικό «Ο Αναγνώστης» το άρθρο με τίτλο «Το μετέωρο βήμα από την ορθοφροσύνη στην παραφροσύνη – Σχόλια στο τελευταίο βιβλίο του συγγραφέα Αργύρη Χιόνη». Η δημοσίευση έγινε στις 22 Οκτωβρίου και μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

Ο κ. Παναγιώτης Πολυδωρόπουλος, καθηγητής Ελληνικής Φιλολογίας, παρακολούθησε τις εργασίες της ημερίδας με τίτλο «Τα φιλολογικά μαθήματα και πάλι στο προσκήνιο: σκέψεις, προβληματισμοί, προτάσεις», που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2016, στο 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθηνών. Η ημερίδα οργανώθηκε από το Επιστημονικό Εποπτικό Συμβούλιο (ΕΠ.Ε.Σ.) του 2ου Πειραματικού Γυμνασίου Αθηνών, σε συνεργασία με τη Σχολική Σύμβουλο ΠΕ 02 της Διεύθυνσης Δ.Ε. Α΄ Αθήνας κα Χριστίνα Πετροπούλου, μετά από έγκριση της Διοικούσας Επιτροπής Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων.

Η κα Ελένη Σαρρή-Στρατίκη, καθηγήτρια Ιταλικής Φιλολογίας, συμμετείχε στις εργασίες του 2ου Πανελλήνιου Συνέδριου με τίτλο «Η εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: από τη θεωρία στην πράξη – Αναζητώντας ένα ελκυστικό και αποτελεσματικό σχολείο», που πραγματοποιήθηκε στις 19, 20 και 21 Μαΐου 2017 στην Αθήνα. Στο πλαίσιο του συνεδρίου, η κα Σαρρή-Στρατίκη παρουσίασε την εργασία με θέμα Burnout: Η «νόσος» που προσβάλλει και τους Έλληνες εκπαιδευτικούς.

Η κα Βασιλική Σιώζιου, καθηγήτρια Αγγλικής Φιλολογίας, παρακολούθησε το webinar με τίτλο: «Empowering 21st Century Teenagers» που πραγματοποιήθηκε στις 13 Οκτωβρίου 2016. Το webinar διοργανώθηκε από το National Geographic Learning-Cengage Learning.

Ο κ. Ευάγγελος Σταματέρης, καθηγητής Φυσικών Επιστημών, παρακολούθησε το επιμορφωτικό πρόγραμμα που αφορούσε την προώθηση της ψυχικής υγείας στο χώρο του σχολείου με τίτλο «Στηρίζομαι στα πόδια μου», που πραγματοποιήθηκε από 30 Σεπτεμβρίου ως 2 Οκτωβρίου 2016, στο Κέντρο Πρόληψης Εξαρτήσεων και Προαγωγής Ψυχοκοινωνικής Υγείας «ΑΡΓΩ». Το επιμορφωτικό πρόγραμμα διοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας. σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης Εξαρτήσεων και Προαγωγής Ψυχοκοινωνικής Υγείας «ΑΡΓΩ» και είχε διάρκεια 25 ωρών.

Ο κ. Κωνσταντίνος Ταμπάκης, καθηγητής Φυσικών Επιστημών, διετέλεσε μέλος της οργανωτικής και επιστημονικής επιτροπής του 1ου διεθνούς συνεδρίου με θέμα «Modern Science and the Orthodox Tradition. An uneasy relationship?», που πραγματοποιήθηκε από τις 24 ως τις 25 Φεβρουαρίου 2017 στην Αθήνα, στο πλαίσιο του project «Science & Orthodoxy around the World». Το συνέδριο διοργανώθηκε από το Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών.

Η κα Αικατερίνη Τσιούφη, εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής, παρακολούθησε, επίσης, το σεμινάριο με τίτλο «Μια Σύγχρονη Διδακτική Πρόταση πέρα από τα στενά σύνορα των μαθημάτων: Δεξιότητες Λήψης Απόφασης σε εποχές ρευστών δεδομένων, Η Δυναμική της Ομάδας και η σημασία της για την Αυτογνωσία-Κοινωνιογνωσία», που πραγματοποιήθηκε στις 10 Σεπτεμβρίου 2016, στο Ελληνοαμερικανικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα. Το σεμινάριο συνδιοργανώθηκε από την ΣΥ.Ν.Θ.Ε.Σ.Η. – Ο Κύκλος των Εφ-ευρετικών Εκπαιδευτικών και από το Ελληνοαμερικανικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κολλεγίου Αθηνών-Κολλεγίου Ψυχικού και είχε διάρκεια 8 ωρών.

Η καθηγήτρια Αγγλικής Φιλολογίας κα Ευαγγελία Αλεξοπούλου, η καθηγήτρια Φυσικών Επιστημών κα Μαργαρίτα Ζόγκα, οι καθηγήτριες Ελληνικής Φιλολογίας κυρίες Αθηνά Πήττα, Μαρία Κόρδα και Χριστίνα Κορωναίου, ο καθηγητής Μαθηματικών κ. Δημήτριος Γεωργαντίδης και ο καθηγητής Μαθηματικών και Πληροφορικής Δρ Σπυρίδων Δουκάκης, παρακολούθησαν και ολοκλήρωσαν επιτυχώς το Μετεκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Δυσκολίες Μάθησης & Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας ΔΕΠ-Υ». Το Μετεκπαιδευτικό Πρόγραμμα διάρκειας 8 μηνών, οργανώθηκε από τη Μονάδα Εφηβικής Υγείας της Β’ Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών στο Νοσοκομείο Παίδων «Π. & Α. Κυριακού», την Ελληνική Εταιρεία Εφηβικής Ιατρικής, την Ελληνική Εταιρεία Μελέτης Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας και το Ινστιτούτο Δημόσιας Υγείας του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος.

Οι καθηγήτριες Ελληνικής Φιλολογίας κυρίες Ιόλη Δέσπη, Μαρία Λαδά και Μαρία Τουρίκη, η καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής κα Αικατερίνη Τσιούφη, η καθηγήτρια Θεολόγος κα Χρυσούλα Μπαραμπούτη, η καθηγήτρια Οικιακής Οικονομίας κα Γεωργία Παναγιωτακοπούλου και η σχολική ψυχολόγος του Pierce κα Νεκταρία Γληνού παρακολούθησαν το επιμορφωτικό πρόγραμμα με τίτλο «Ανάπτυξη υγιών στάσεων και πρόληψης εξαρτήσεων σε εφήβους, Boys & Girls Plus», που πραγματοποιήθηκε στις 4 και 5 Νοεμβρίου 2016, στο Κέντρο πρόληψης εξαρτήσεων και προαγωγής της ψυχοκοινωνικής υγείας του Δήμου Κηφισιάς «Προνόη». Το επιμορφωτικό πρόγραμμα είχε διάρκεια 12 ωρών και συνδιοργανώθηκε από το Κέντρο πρόληψης εξαρτήσεων και προαγωγής της ψυχοκοινωνικής υγείας του Δήμου Κηφισιάς «Προνόη» και τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας, της Περιφερειακής Δ/νσης Π.Ε. & Δ.Ε. Αττικής του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων.

Οι καθηγητές Φυσικών Επιστημών κα Μαργαρίτα Ζόγκα, κα Καλλιόπη Σαλπέα και κ. Ευάγγελος Σταματέρης, η καθηγήτρια Θεολόγος κα Χρυσούλα Μπαραμπούτη και η καθηγήτρια Οικιακής Οικονομίας κα Γεωργία Παναγιωτακοπούλου, παρακολούθησαν το επιμορφωτικό πρόγραμμα με τίτλο «Εισαγωγικό επιμορφωτικό σεμινάριο στην μεθοδολογία της προαγωγής της Υγείας», που πραγματοποιήθηκε στις 12 Οκτωβρίου 2016, στο 1ο Γυμνάσιο Νέου Ψυχικού. Το επιμορφωτικό πρόγραμμα διοργανώθηκε από την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας και είχε διάρκεια 5 ωρών.

Ακαδημαϊκό Έτος 2015-16

Βράβευση εκπαιδευτικών του Pierce από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

Επτά ψηφιακά διδακτικά σενάρια που εκπόνησαν και κατέθεσαν εκπαιδευτικοί του Pierce, στο πλαίσιο της πρόσκλησης του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων με τίτλο «Εκπόνηση και υποβολή ψηφιακών διδακτικών σεναρίων από εκπαιδευτικούς», αναδείχτηκαν ως βέλτιστα μετά από διαδικασία αξιολόγησης από δύο αξιολογητές. Σε ειδική εκδήλωση στο Υπουργείο, την Τρίτη 3 Νοεμβρίου, βραβεύτηκαν οι καθηγητές (αλφαβητικά):

Η καθηγήτρια Μαθηματικών κα Εμμανουέλα Δημητρουλάκη, που εκπόνησε σενάριο στα Μαθηματικά,
ο καθηγητής Χημικός κ. Γεώργιος Ευθυμίου, που εκπόνησε σενάριο στη Χημεία,
η καθηγήτρια Φιλόλογος κα Αγγελική Κεχαγιά, που εκπόνησε σενάριο στην Ιστορία,
η καθηγήτρια Φιλόλογος κα Αθηνά Παναγιωτοπούλου, που εκπόνησε σενάριο στην Ιστορία,
ο καθηγητής Βιολόγος κ. Ευάγγελος Σταματέρης, που εκπόνησε σενάριο στη Βιολογία,
η καθηγήτρια Πληροφορικής κα Αθηνά Σταυράκη, που εκπόνησε σενάριο στην Πληροφορική και
η καθηγήτρια Πληροφορικής κα Αλεξάνδρα Ψαλτίδου, που εκπόνησε σενάριο στην Πληροφορική.

Επιπλέον, ο καθηγητής Μαθηματικών και Πληροφορικής Δρ Σπυρίδων Δουκάκης επιλέχθηκε και εργάστηκε στο πλαίσιο του σχετικού έργου ως ειδικός επιστήμονας – εμπειρογνώμων στα γνωστικά αντικείμενα Μαθηματικά Γυμνασίου και Πληροφορική Λυκείου και ανέπτυξε: α) έξι δειγματικά σενάρια (τρία για κάθε γνωστικό αντικείμενο) και β) μελέτη εξειδίκευσης μεθοδολογίας, ανάπτυξης προδιαγραφών και μεθοδολογίας επιλογής των σεναρίων των εκπαιδευτικών για τα δύο αυτά γνωστικά αντικείμενα.

Τα αποτελέσματα της αξιολόγησης των σεναρίων και η συμμετοχή των εκπαιδευτικών του Pierce στη συγκεκριμένη πράξη, αναδεικνύουν την υψηλή ποιότητα του διδακτικού έργου που παρέχουμε στους μαθητές μας και την διάθεση προσφοράς βέλτιστων πρακτικών στην ευρύτερη εκπαιδευτική κοινότητα. Τα δεκατρία (13) σενάρια βρίσκονται ήδη αναρτημένα στην ηλεκτρονική πλατφόρμα «ΑΙΣΩΠΟΣ» http://aesop.iep.edu.gr/, στη διάθεση των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των οικογενειών τους. Συνολικά, 13 από τα 319 σενάρια που αναπτύχθηκαν στις εκπαιδευτικές βαθμίδες του Γυμνασίου και του Γενικού Λυκείου για την πλατφόρμα «ΑΙΣΩΠΟΣ» (ποσοστό περίπου 4,1%) έχουν εκπονηθεί από εκπαιδευτικούς του Pierce. Το ποσοστό αυτό αποτελεί το μεγαλύτερο ποσοστό συμμετοχής σχολείου στη χώρα μας.

Ημερίδα Φιλολόγων για τη «Διδακτική της Έκθεσης»</strong >

Το Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2015 από 9:00 έως 15:00, πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του Pierce ενδοσχολική επιμορφωτική ημερίδα με θέμα «Διδακτική της Έκθεσης στο Λύκειο με έμφαση στην πανελλαδική εξέτασή της». Την ημερίδα παρακολούθησαν οι καθηγητές του τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας. Η επιμορφωτική ημερίδα σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με ειδικούς ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας που διαθέτουν πλούσια εμπειρία στην διδακτική της Έκθεσης στο Λύκειο, με έμφαση στην πανελλαδική εξέτασή της.

Στην ημερίδα παραβρέθηκε και απηύθυνε χαιρετισμό ο πρόεδρος του τμήματος Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας κ. Γεώργιος Σταμούλης, ως επιστημονικός υπεύθυνος του προγράμματος «Διδακτική – Μεθοδολογία της Έκθεσης (σε ηλεκτρονικό περιβάλλον)».

Στην ημερίδα συζητήθηκαν διεξοδικά ζητήματα που αφορούν στην πανελλαδική εξέταση του μαθήματος, όπως η προετοιμασία των μαθητών στα ζητήματα παραγωγής λόγου, περίληψης και τρόπου απάντησης σε ασκήσεις. Η συζήτηση ήταν ιδιαίτερα ζωντανή και ουσιαστική μεταξύ των επιμορφωτών και των επιμορφούμενων, αναδεικνύοντας την υψηλή ποιότητα του διδακτικού έργου των εκπαιδευτικών του PIERCE, των οποίων στόχος παραμένει η κατάλληλη προετοιμασία των μαθητών, με σκοπό την επιτυχία στις πανελλαδικές εξετάσεις.

Δειγματική διδασκαλία «Πυθαγόρειο θεώρημα»

Στις 10 Φεβρουαρίου 2016, στο Αμφιθέατρο του Pierce, o καθηγητής Μαθηματικών Δρ Σπυρίδων Δουκάκηςπραγματοποίησε δειγματική διδασκαλία δίωρης διάρκειας, του υποδειγματικού σεναρίου «Πυθαγόρειο θεώρημα», που έχει αναπτύξει στο πλαίσιο έργου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (http://aesop.iep.edu.gr/node/20435) για μαθητές της Β΄ Γυμνασίου.

Τη δειγματική διδασκαλία παρακολούθησαν πάνω από 40 εκπαιδευτικοί, μεταξύ των οποίων οι Σχολικοί Σύμβουλοι Μαθηματικών κ. Ιωάννης Δασκαλόπουλος και κ. Θεοδόσης Παπανικολάου, ο Σχολικός Σύμβουλος της 23ης Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης Αττικής κ. Δημήτριος Ζυμπίδης, ο Διευθυντής Εκπαίδευσης της Β΄ Αθήνας κ. Αθανάσιος Φαλούκας, οι Σχολικοί Σύμβουλοι κ. Στέφανος Κεΐσογλου και κ. Σπύρος Φερεντίνος, ο Σύμβουλος Α΄ του ΥΠ.Π.Ε.Θ. κ. Ιωάννης Σταμουλάκης, ο Σύμβουλος Γ΄ του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) κ. Νικόλαος Γραμμένος, η Εισηγήτρια του Ι.Ε.Π. κα Βασιλική Καραμπέτσου και πάνω από 30 καθηγητές από δημόσια και ιδιωτικά σχολεία της Β Αθήνας.

Μετά την ολοκλήρωση της δειγματικής διδασκαλίας πραγματοποιήθηκε συζήτηση μεταξύ των συμμετεχόντων, τόσο για τη διδασκαλία όσο και για το σενάριο. Όλοι οι συμμετέχοντες έκαναν θετικά σχόλια για το σενάριο και τη διδασκαλία, η οποία όπως ειπώθηκε από τον Σύμβουλο του ΥΠ.Π.Ε.Θ. είναι η πρώτη που εφαρμόζεται στην Ελλάδα.

Για την προετοιμασία και την υλοποίηση της δράσης βοήθησαν και συμμετείχαν σε διάφορα στάδια ο επικεφαλής του ακαδημαϊκού τμήματος Μαθηματικών κ. Κωνσταντίνος Γκαρμπολάς καθώς και οι καθηγητές και οι καθηγήτριες Μαθηματικών κ.κ. Ιωάννης Ζαχαρίας, Δημήτριος Γεωργαντίδης, Εμμανουέλα Δημητρουλάκη, Δημήτριος Πρωτοπαππάς και Γεωργία Μιχαλοπούλου. Οι τρεις τελευταίοι εκπαιδευτικοί υλοποίησαν το διδακτικό σενάριο και σε τρία άλλα τμήματα της β γυμνασίου. Τέλος, για τους συμμετέχοντες μαθητές ήταν μία πρωτόγνωρη και συνάμα απαιτητική εμπειρία που είναι βέβαιο – όπως ειπώθηκε από τους συμμετέχοντες – ότι ωφελήθηκαν σε διάφορα επίπεδα.

Δραστηριότητες Εκπαιδευτικών

Ο κ. Γεώργιος Ευθυμίου, καθηγητής Χημείας, παρακολούθησε το σεμινάριο με τίτλο «Graduate Seminars: EasyBib, APA style, Library Resources» που πραγματοποιήθηκε στις 4 Μαρτίου, 1 και 7 Απριλίου 2016 στη Βιβλιοθήκη JSB Library. Το επιμορφωτικό πρόγραμμα διοργανώθηκε από το Deree-The American College of Greece και είχε διάρκεια 9 ώρες. Ο κος Ευθυμίου ολοκλήρωσε επιτυχώς το πρόγραμμα που περιελάμβανε διαδικασίες πιστοποίησης. Ο κ. Ευθυμίου παρακολούθησε, επίσης, τις εργασίες της εσπερίδας με τίτλο «Coping with Learning Disabilities in the Greek School Setting» που πραγματοποιήθηκε στις 29 Ιανουαρίου 2016 στο Deree-Center for the Arts Auditorium. Η εσπερίδα διοργανώθηκε από το Deree- The American College of Greece.

Η κα Πηνελόπη Θεοδωροπούλου, καθηγήτρια Εικαστικών, παρακολούθησε τις εργασίες του 33ου Συνεδρίου Ένωσης Καθηγητών Καλλιτεχνικών Μαθημάτων Μέσης Εκπαίδευσης, που πραγματοποιήθηκε από 2 ως 9 Σεπτεμβρίου 2015, στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών. Το συνέδριο διοργανώθηκε από την Ένωση Καθηγητών Καλλιτεχνικών Μαθημάτων Μέσης Εκπαίδευσης. Η κα Θεοδωροπούλου παρακολούθησε, επίσης, τις εργασίες του Διεθνούς Συνεδρίου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, με τίτλο: «Τέχνη & Εκπαίδευση: Διδακτικές και Παιδαγωγικές Προσεγγίσεις στο Σχολείο του 21ου Αιώνα», που πραγματοποιήθηκε από 2 ως 4 Οκτωβρίου 2015, στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση. Το συνέδριο διοργανώθηκε από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, σε συνεργασία με την Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών και τη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση. Η κα Θεοδωροπούλου παρακολούθησε και συμμετείχε στις εργασίες του 6ου Διεθνούς Συνεδρίου για τις Εκπαιδευτικές Διδακτικές (EduDidactics 2015), με τίτλο: «Συνδέοντας διδακτικές μεθοδολογίες, δεξιότητες και στάσεις απέναντι στην εκπαιδευτική πρακτική, μέσα από τις Τέχνες», που πραγματοποιήθηκε από 20 ως 21 Νοεμβρίου 2015, στο Pierce – Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος. Το συνέδριο διοργανώθηκε από την Ένωση Εκπαιδευτικών Μουσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, το «Εργαστήριο Έρευνας στην Πρακτική και Εφαρμοσμένη Φιλοσοφία» της Σχολής Ανθρωπιστικών Επιστημών, Τμήμα Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής και του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου και το Τμήμα Μουσικών Σπουδών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Η κα Θεοδωροπούλου παρακολούθησε, επίσης, το Εικαστικό – Παιδαγωγικό Σεμινάριο της Ένωσης Καθηγητών Καλλιτεχνικών Μαθημάτων Μέσης Εκπαίδευσης, με τίτλο: «Η Τέχνη στην Εκπαίδευση για τη Διαχείριση Κρίσεων και τη Διάδοση Ανθρωπιστικών Αξιών», που πραγματοποιήθηκε από 4 ως 6 Φεβρουαρίου 2016, στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών. Το σεμινάριο διοργανώθηκε από την Ένωση Καθηγητών Καλλιτεχνικών Μαθημάτων Μέσης Εκπαίδευσης και είχε διάρκεια 14 ώρες.

Η κα Χαρίκλεια-Άννα Κακάτσου, καθηγήτρια Ελληνικής Φιλολογίας, ολοκλήρωσε το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης με τίτλο: «Strategic Communication and Public Relations» του Deree. Η κα Κακάτσου κατέθεσε τη διπλωματική εργασία με θέμα «Communication Plan Campaign on Promoting the New Pierce International Baccalaureate Program».

Η κα Χαρίκλεια Λοΐζου, καθηγήτρια Γαλλικής Γλώσσας, παρακολούθησε τις εργασίες της ημερίδας με τίτλο «Ειδική Αγωγή και Τ.Π.Ε.: Ψυχομετρικά Εργαλεία και Μεθοδολογίες Παρέμβασης», που πραγματοποιήθηκε στις 26 Σεπτεμβρίου 2015 στο Ε.Κ.Ε.Φ.Ε. «Δημόκριτος». Η ημερίδα διοργανώθηκε από το Ινστιτούτο Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εργαστήριο ΝΕΤ MEDIA LAB.

Η κα Χρυσούλα Μπαραμπούτη, καθηγήτρια Θεολογίας, παρακολούθησε την Επιμορφωτική Ημερίδα του Ευρωπαϊκού Προγράμματος «ENABLE-ΕΝΔΥΝΑΜΩΝΩ», με θέμα: «Ενδυναμώνοντας τα παιδιά – Αντιμετωπίζοντας τον Εκφοβισμό», που πραγματοποιήθηκε στις 28 Ιουλίου 2016, στο Κολλέγιο ALBA. Η επιμορφωτική ημερίδα διοργανώθηκε, υπό την καθοδήγηση του European School Νet, από την Μονάδα Εφηβικής Υγείας (Μ.Ε.Υ.) της Β΄ Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών, που στεγάζεται στο Νοσοκομείο Παίδων «Π. & Α. Κυριακού» και τον Επιστημονικό Οργανισμό «ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΗΒΙΚΗ ΥΓΕΙΑ». Η κα Μπαραμπούτη συμμετείχε παράλληλα στο Προεδρείο της εν λόγω Επιμορφωτικής Ημερίδας και ολοκλήρωσε επιτυχώς το πρόγραμμα, που περιελάμβανε διαδικασίες πιστοποίησης. Η κα  Μπαραμπούτη   δημοσίευσε, επίσης, στο βιβλίο «Παιδεία για έναν κόσμο χωρίς κάπνισμα», που εκδόθηκε από τις εκδόσεις του Μορφωτικού Ιδρύματος Εθνικής Τραπέζης & το George D. Behrakis Research Lab, τον Ιούνιο του 2016, το 6ο κεφάλαιο με τίτλο: «Παθητικό Κάπνισμα, Δευτερογενές και Τριτογενές» (σ. 94-109). Το κεφάλαιο αυτό αναφέρεται στις επιδράσεις του καπνού στην υγεία των παθητικών καπνιστών: ενηλίκων ανδρών και γυναικών, εγκύων γυναικών, βρεφών και παιδιών. Γίνεται, επίσης, εκτενής αναφορά στο νομοθετικό πλαίσιο και στα κενά στη νομοθεσία, τις αισιόδοξες προοπτικές και την πρωτοποριακή εισήγηση της Ελλάδας στην Ευρώπη, να αναγνωριστεί η προστασία από το παθητικό κάπνισμα, ως αναφαίρετο ανθρώπινο δικαίωμα.

Ο κ. Παναγιώτης Πολυδωρόπουλος, καθηγητής Ελληνικής Φιλολογίας, ολοκλήρωσε το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης με τίτλο «Εκπαιδευτική Ηγεσία» του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου. Ο κ. Πολυδωρόπουλος κατέθεσε τη διπλωματική εργασία με θέμα «Ευρωπαϊκός Εκπαιδευτικός Λόγος και Ελληνική Εκπαιδευτική Πολιτική. Απόψεις στελεχών εκπαίδευσης».

Ο κ. Πολυδωρόπουλος παρακολούθησε, επίσης, το επιμορφωτικό σεμινάριο με τίτλο: «Η πρόκληση ΔΕΠΥ στον έφηβο και τον εκπαιδευτικό: βασικές αρχές αντιμετώπισης και παρεμβάσεις στο σχολικό πλαίσιο», που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015 στο Pierce – Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος. Το σεμινάριο διοργανώθηκε από το Pierce-Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος.  Ο κ. Πολυδωρόπουλος παρακολούθησε, επίσης, το επιμορφωτικό πρόγραμμα με τίτλο: «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στη διδακτική πράξη» (Επιμόρφωση Β’ Επιπέδου) του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ (2007-2013), που υλοποιήθηκε με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου. Το επιμορφωτικό πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε από 22 Απριλίου μέχρι 5 Δεκεμβρίου 2013 στο Κέντρο Στήριξης Επιμόρφωσης (Κ.Σ.Ε.) Αθηνών (2ο Πρότυπο Πειραματικό Γενικό Λύκειο Αθηνών) και είχε διάρκεια 96 ώρες. Ο κ. Πολυδωρόπουλος συμμετείχε στις εξετάσεις πιστοποίησης και ολοκλήρωσε επιτυχώς το πρόγραμμα.
Η κα Σιώζιου Βασιλική, καθηγήτρια Αγγλικής Φιλολογίας, στο πλαίσιο του 7th Foreign Languages Forum που πραγματοποιήθηκε στις 29/08/2015 στο Royal Olympic Hotel, Athens παρακολούθησε τα επιμορφωτικά σεμινάρια: «From Learning Styles … to Lifestyles», «Teaching English to Dyslexic Students» και «Attention Deficit Hyperactivity Disorder». Τα επιμορφωτικά σεμινάρια διοργανώθηκαν από τον ELT NEWS.
Οι εκπαιδευτικοί κα Ευίτα Αλεξοπούλου και κα Βασιλική Σιώζιου, καθηγήτριες Αγγλικής Φιλολογίας, πραγματοποίησαν εισήγηση στο διεθνές συνέδριο: «Join the Education R-Evolution» με τίτλο: «Metacognitive Skills in the Second Language Classroom». Τo συνέδριο πραγματοποιήθηκε από 19/03/2016 μέχρι 20/03/2016 στο Goethe Institut, Athens και διοργανώθηκε από το TESOL Greece.
Η κα Βασιλική Σιώζιου, καθηγήτρια Αγγλικής Φιλολογίας, στο πλαίσιο του 7th Foreign Languages Forum που πραγματοποιήθηκε στις 29/08/2015 στο Royal Olympic Hotel, Athens παρακολούθησε τα επιμορφωτικά σεμινάρια: «From Learning Styles … to Lifestyles», «Teaching English to Dyslexic Students» και «Attention Deficit Hyperactivity Disorder». Τα επιμορφωτικά σεμινάρια διοργανώθηκαν από τον ELT NEWS.

Οι εκπαιδευτικοί του Pierce, κυρίες Ευίτα Αλεξοπούλου και Βασιλική Σιώζιου, καθηγήτριες Αγγλικής Φιλολογίας, πραγματοποίησαν εισήγηση στο διεθνές συνέδριο: «Join the Education R-Evolution» με τίτλο: «Metacognitive Skills in the Second Language Classroom». Τo συνέδριο πραγματοποιήθηκε από 19/03/2016 μέχρι 20/03/2016 στο Goethe Institut, Athens και διοργανώθηκε από το TESOL Greece.

Η κα Αικατερίνη Τσιούφη, εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής, μετά από κρίση, συμμετείχε ως εισηγήτρια στο σεμινάριο με τίτλο «Πρόγραμμα Σπουδών – Σχολικά εγχειρίδια: από το παρελθόν στο παρόν και το μέλλον», που πραγματοποιήθηκε στις 4, 5 Μαρτίου και 6 Μαρτίου 2016 στο Pierce-Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος. Το σεμινάριο συνδιοργανώθηκε με το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης, την Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος και το Pierce-Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος. Η κα Τσιούφη παρακολούθησε το σεμινάριο με τίτλο «Σχολικός εκφοβισμός και βία: Καινοτόμες μη τιμωρητικές μέθοδοι αντιμετώπισης», που πραγματοποιήθηκε στις 14 Ιανουαρίου 2016, στο Pierce-Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος. Η κα Τσιούφη παρακολούθησε, επίσης, το σεμινάριο με τίτλο «Ψυχανάλυση και Εκπαίδευση», που πραγματοποιήθηκε από τις 20 Νοεμβρίου 2015 έως τις 20 Φεβρουαρίου 2016 (διάρκεια 20 ώρες), στο Μαράσλειο Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης Αθήνας. Το σεμινάριο διοργανώθηκε από το Εργαστήριο Ψυχολογίας, του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης, της Σχολής Επιστημών της Αγωγής, του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Η κα Τσιούφη ολοκλήρωσε επιτυχώς το επιμορφωτικό πρόγραμμα που περιλάμβανε διαδικασίες πιστοποίησης. Η κα Τσιούφη παρακολούθησε, επίσης, το σεμινάριο με τίτλο «Αθλητικές και βιολογικές βάσεις για μια σωστή προπόνηση δύναμης», που πραγματοποιήθηκε στις 13 Οκτωβρίου 2015, στις εγκαταστάσεις του Γυμνασίου – Λυκείου της Ελληνογαλλικής Σχολής Ουρσουλινών. Το σεμινάριο συνδιοργανώθηκε από την Π.ΕΝ.Ε.Λ.Φ.Α σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας, της Περιφερειακής Δ/νσης Π.Ε. & Δ.Ε. Αττικής του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και την Ελληνογαλλική Σχολή Ουρσουλινών.

Δραστηριότητες Εκπαιδευτικών του Pierce κατά το ακαδημαϊκό έτος 2014-15

Δραστηριότητες Εκπαιδευτικών του Pierce κατά το ακαδημαϊκό έτος 2013-14

Δραστηριότητες Εκπαιδευτικών του Pierce κατά το ακαδημαϊκό έτος 2012-13

Δραστηριότητες Εκπαιδευτικών του Pierce κατά το ακαδημαϊκό έτος 2011-12 και παλαιότερα