Το Pierce – Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος προσφέρει για δέκατη τρίτη χρονιά το Pierce e-tutoring online program. Πρόκειται για ένα καινοτόμο πρόγραμμα διαδικτυακής υποστήριξης και είναι διαθέσιμο για τους μαθητές και τις μαθήτριες του Γυμνασίου και της Α΄ Λυκείου του Pierce – Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος, για τα Αρχαία και τα Νέα Ελληνικά, τα Μαθηματικά και τη Φυσική. Το πρόγραμμα προσφέρεται χωρίς οικονομική επιβάρυνση για τις οικογένειες των μαθητών και ξεκινάει τη Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2024.
Εξασφαλίζει καθημερινή υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο (ζωντανά) από έμπειρους/ες εκπαιδευτικούς του Pierce, που έχουν επιμορφωθεί ώστε να υλοποιούν προγράμματα e-tutoring. Χάρη στην υποστήριξη αυτή, οι μαθητές και οι μαθήτριες μπορούν, με τη βοήθεια των καθηγητών τους, να λύσουν τυχόν απορίες, να κατανοήσουν ένα μάθημα στο οποίο έτυχε να απουσιάζουν, να εμβαθύνουν σε κάποιο κεφάλαιο λύνοντας περισσότερες ασκήσεις, ακόμα και να οργανώσουν καλύτερα τη μελέτη τους ή την επανάληψή τους, όταν αυτό είναι απαραίτητο· και όλα αυτά, μέσα από μία εξατομικευμένη προσέγγιση, η οποία εστιάζει στις ανάγκες κάθε μαθητή και μαθήτριας ξεχωριστά.
Για το σχολικό έτος 2024-25, οι μαθητές και οι μαθήτριες μας, θα μπορούν να έχουν διαδικτυακή υποστήριξη σύμφωνα με το ακόλουθο πρόγραμμα:
Για τις ανάγκες του προγράμματος θα χρησιμοποιηθεί η πλατφόρμα Microsoft Teams. Οι μαθητές και οι μαθήτριες θα πρέπει να αναζητήσουν το εικονίδιο με τον τίτλο του μαθήματος και της τάξης που τους ενδιαφέρει, για να συνδεθούν.
Το πρόγραμμα, για το φετινό σχολικό έτος, θα ξεκινήσει τη Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2024 και θα λήξει με το πέρας της εξεταστικής περιόδου Μαΐου – Ιουνίου 2025, στα αντίστοιχα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα.
Σας προτρέπουμε να υποστηρίξετε το e-tutoring και να παροτρύνετε τα παιδιά μας να αξιοποιούν το πρόγραμμα στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό, με απώτερο στόχο την υποστήριξη της μάθησής τους.
Στο πλαίσιο της πιλοτικής εφαρμογής του προγράμματος (σχολικό έτος 2012 – 2013) και της εφαρμογής που πραγματοποιήθηκε τα τρία σχολικά έτη (2013-14, 2014-15 και 2015-16), οι e-tutors πραγματοποίησαν δύο έρευνες και συγκέντρωσαν πληθώρα ποιοτικών και ποσοτικών δεδομένων, τα οποία αξιοποιήθηκαν για την συγγραφή ενός επιστημονικού άρθρου σε διεθνές περιοδικό καθώς και για την παρουσίαση του προγράμματος σε συνέδρια και ημερίδες.
Πιο συγκεκριμένα έχουν πραγματοποιηθεί οι ακόλουθες δημοσιεύσεις:
Doukakis, S., & Koutroumpa, C. (2013). A pilot e-tutoring program for students of secondary education, International Journal of Information Technology & Computer Science, 12(1), 16-23.
Doukakis, S., Koutroumpa, C., Chira, T., & Michalopoulou, G. (2013). A pilot e-tutoring program for first and second grade students of lower secondary education (Gymnasio). In A. Lionarakis (Ed.), 7th International Conference in Open & Distance Learning (Vol. 2, pp. 198–211). Athens: Hellenic Network of Open and Distance Education.
Doukakis, S., Koutroumpa, C., Despi, O., Raffa, E., Chira, T., & Michalopoulou, G. (2013). A case study of e-tutors’ training program. In 2th International Conference on Information Technology Based Higher Education and Training (ITHET). Antalya, Turkey: ieee. doi:10.1109/ITHET.2013.6671052
Βακερλής, Γ., & Δουκάκης, Σ. (2014). Η ένταξη προγραμμάτων e-tutoring στην ελληνική εκπαίδευση. Το PIERCE e-tutoring online program. Στο 6ο Συνέδριο, Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση (6th CIE2014). Κέρκυρα.
Δουκάκης, Σ., Χήρα, Θ., Μιχαλοπούλου, Γ., & Κουτρούμπα, Κ. (υπό δημοσίευση 2014). Η ένταξη προγραμμάτων e-tutoring στην ελληνική εκπαίδευση. Η περίπτωση του PIERCE e-tutoring online program. Στο 5o Διεθνές Συνέδριο, Διεθνείς και Ευρωπαϊκές Τάσεις στην Εκπαίδευση: Οι επιρροές τους στο Ελληνικό Εκπαιδευτικό Σύστημα. Αθήνα.
Βακερλής, Γ., & Δουκάκης, Σ. (2014). PIERCE e-tutoring on line program: Μία πρόταση υποστήριξης της μάθησης στην εποχή της κρίσης. Ημερίδα με θέμα: Η εκπαίδευση στην εποχή της κρίσης, 22 Μαρτίου 2014, Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος, Αθήνα.
Χήρα, Δ., Μιχαλοπούλου, Γ., Δουκάκης, Σ. & Κουτρούμπα, Κ. (2014). PIERCE e-tutoring on line program, 2ο συνέδριο: Ακαδημαϊκή Αριστεία & Χάρισμα, Καινοτόμες Πρακτικές Προσωποποιημένης Μάθησης, 15 Μαρτίου 2014.
Βακερλής, Γ., & Δουκάκης, Σ. (2014). Η ένταξη προγραμμάτων e-tutoring στην ελληνική εκπαίδευση. Το PIERCE e-tutoring online program. Στο Ν. Αλεξανδρής, Χ. Δουληγέρης, Π. Βλάμος & Β. Μπελεσιώτης (Επιμ.). 6th Conference on Informatics in Education 2014, Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση, (σ. 680-689), Κέρκυρα.
Δουκάκης, Σ., Βακερλής, Γ., & Μιχαλοπούλου, Γ. (2015). E-tutoring και ένα μικτό μοντέλο επιμόρφωσης εν ενεργεία εκπαιδευτικών για να αναλάβουν το ρόλο του e-tutor. Στο Β. Δαγδιλέλης, Α. Λαδιάς, Κ. Μπίκος, Ε. Ντρενογιάννη, & Μ. Τσιτουρίδου (επιμ.). Πρακτικά Εργασιών 4ου Πανελλήνιου Συνεδρίου “Ένταξη των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία”, Θεσσαλονίκη.
Η εξαιρετική λειτουργία του προγράμματος έδωσε την ευκαιρία σε ειδικούς, κηδεμόνες και μαθητές να εκφράσουν εγκωμιαστικά σχόλια για το πρόγραμμα:
Μαθήτρια α΄ Γυμνασίου: Ξεπέρασε τις ανησυχίες μου για τα μαθηματικά και τώρα νιώθω πιο ασφαλής.
Μαθήτρια β΄ Γυμνασίου: Με βοήθησε απίστευτα! Έφτασα στις εξετάσεις του Ιουνίου να γράψω 20. Σας ευχαριστώ.
Μαθήτρια α΄ Λυκείου: Ευχαριστώ για την όμορφη εμπειρία που είχα αυτή τη χρονιά. Ήταν εξαιρετικό πρόγραμμα.
Κηδεμόνας μαθητή β΄ Γυμνασίου: Συγχαρητήρια. Ο γιος μου σαν ενήλικας επιλέγει πότε θα αξιοποιήσει το πρόγραμμα. Είναι πολύ σημαντικό για μας.
Κηδεμόνας μαθητή γ΄ Γυμνασίου: Οι δεξιότητες που αποκτούν τα παιδιά μας αποτελούν κάτι πρόσθετο στη σχολική καθημερινότητα.
Κηδεμόνας μαθητή α΄ Γυμνασίου: Μεγάλη αξιοποίηση ψηφιακών εργαλείων. Δημιουργείτε τους πολίτες του μέλλοντος.
Καθηγητής Πανεπιστημίου: Πραγματικά εξαιρετικό. Μου θυμίζει επιτυχημένες προσπάθειες που έγιναν στις ΗΠΑ να μπει στο σπίτι των αφροαμερικανών ο εκπαιδευτικός. Έτσι προσπαθείτε και εσείς. Να μπει στον ψηφιακό κόσμο των μαθητών ο εκπαιδευτικός. Και το κάνετε περίφημα.