Δραστηριότητες Εκπαιδευτικών

Ακαδημαϊκό Έτος 2019-20

Οι καθηγητές Κωνσταντίνος Γάκης, Αγγελική Κεχαγιά, Αγχινόη – Ειρήνη Κοσμαδάκη, Ευαγγελία Κουτσοκέρα, Μαρία Λαδά, Σοφία Λυμπεροπούλου, Μαρία – Ελένη Πλιακοστάμου και Παναγιώτης Πολυδωρόπουλος ολοκλήρωσαν επιτυχώς την παρακολούθηση του εξ΄ αποστάσεως προγράμματος επιμόρφωσης 25 ωρών, από 3 έως 20 Δεκεμβρίου, με τίτλο «Online learning design» του Amsterdam University of Applied Sciences.

Η Δρ. Ειρήνη Κασάπη, καθηγήτρια – θεολόγος, συμμετείχε με ανακοίνωση στον Κύκλο Ειδικών Μορφωτικών Εκδηλώσεων «Επιστήμης Κοινωνία» του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών (ΕΙΕ/ΙΙΕ): «Η φωτογραφία που μας άγγιξε. Χίλιες λέξεις για μια εικόνα από ιστορικούς και αρχαιολόγους», που πραγματοποιήθηκε στις 10 Δεκεμβρίου 2019 στην Αθήνα. Στο πλαίσιο αυτό, παρουσίασε το θέμα: «Στριγγόλνικοι. Η αποκρυπτογράφηση μιας ρωσικής αίρεσης μέσω μιας φωτογραφίας». Στην ανακοίνωσή της η κ. Κασάπη ανέλυσε την ιστορία της γένεσης της πρώτης ομαδικής αίρεσης στο χώρο της Ρωσίας (14ος αι.), της αίρεσης των Στριγγόλνικων και επιχείρησε να φωτίσει ορισμένα σκοτεινά σημεία της μετέπειτα καταδίκης των αιρετικών από την Ρωσική Εκκλησία.

Ακαδημαϊκό Έτος 2018-19

Οι εκπαιδευτικοί Ελληνικής Φιλολογίας (ΠΕ02) κ.κ Ιφιγένεια Μπονάτου και Ευανθία Παπακώστα και οι εκπαιδευτικοί Αγγλικής Φιλολογίας (ΠΕ06) κ.κ. Βαρβέρη Χριστίνα, Βλαχογιάννη Ευαγγελία, Μπαμπούρη-Σμιθ Χρύσα και Φλώρου Ελένη παρακολούθησαν και ολοκλήρωσαν επιτυχώς το Μετεκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Δυσκολίες Μάθησης & Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας ΔΕΠΥ». Το Μετεκπαιδευτικό Πρόγραμμα διάρκειας 8 μηνών, οργανώθηκε από τη Μονάδα Εφηβικής Υγείας της Β’ Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών στο Νοσοκομείο Παίδων «Π. & Α. Κυριακού», την Ελληνική Εταιρεία Εφηβικής Ιατρικής, την Ελληνική Εταιρεία Μελέτης Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας και το Ινστιτούτο Δημόσιας Υγείας του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος.

Στις 28 Μαρτίου 2019 πραγματοποιήθηκε στο Pierce ημερίδα στο πλαίσιο της Δράσης 2 «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στα Νέα Προγράμματα Σπουδών των Ξένων Γλωσσών- Ενιαίο Πρόγραμμα Σπουδών των Ξένων Γλωσσών (ΕΠΣ-ΞΓ) και Προγράμματα Εκμάθησης Αγγλικής στην Πρώιμη Παιδική Ηλικία (ΠΕΑΠ)» στο πλαίσιο της πράξης με τίτλο: «Παρεμβάσεις επιμόρφωσης για την ενίσχυση των σχολικών δομών του εκπαιδευτικού συστήματος» που έχει αναλάβει και υλοποιεί το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), την οποία παρακολούθησαν οι εκπαιδευτικοί Αγγλικής Φιλολογίας του Pierce. Η ημερίδα συνδιοργανώθηκε από τη συντονίστρια εκπαιδευτικού έργου Αγγλικής Γλώσσας Δρ Παπαχρίστου Ευτυχία και την επικεφαλής και βοηθό επικεφαλής του τμήματος Αγγλικής Φιλολογίας του Pierce.

Οι εκπαιδευτικοί Αγγλικής Φιλολογίας (ΠΕ06) κ.κ. Αλεξοπούλου Ευαγγελία, Δημοπούλου Σοφία και Μπαμπούρη-Σμιθ Χρύσα, παρακολούθησαν τις εργασίες της ημερίδας με τίτλο: «Συνεκπαίδευση – Παράλληλη Στήριξη στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Υποστηρίζοντας τον Έφηβο με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες στην Καθημερινή Σχολική Πράξη» που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 16 Μαρτίου 2019 στο Αμφιθέατρο Βιβλιοθήκης Επιστημών Υγείας στην Αθήνα. Η ημερίδα διοργανώθηκε από την Ελληνική Εταιρεία Μελέτης Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής –Υπερκινητικότητας και την Ελληνική Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης Παιδιών και Εφήβων με Προβλήματα Συμπεριφοράς.

Η εκπαιδευτικός Ελληνικής Φιλολογίας (ΠΕ02) κα Ατσάλη Αγγελική, η εκπαιδευτικός Καλλιτεχνικών (ΠΕ08) κα Στέλλα Καραγεωργίου, η Δρ Γεωργία Δήμα και η κα Φωτεινή Κωνσταντοπούλου εκπαιδευτικοί Γαλλικής Φιλολογίας (ΠΕ05), ο Δρ Θεοδόσιος Δρακόπουλος και οι κ.κ. Άγγελος Τριανταφύλλου και Λάμπρος Τσιουρής εκπαιδευτικοί Φυσικής (ΠΕ04.01), η Δρ Ελευθερία Πεταλίδου και η κα Παναγιώτα Σπυροπούλου εκπαιδευτικοί Χημείας (ΠΕ04.02), ο εκπαιδευτικός Βιολογίας (ΠΕ04.04) κος Ευάγγελος Σταματέρης και οι κ.κ. Σοφία Δημοπούλου και Χρύσα Μπαμπούρη-Σμιθ εκπαιδευτικοί Αγγλικής Φιλολογίας (ΠΕ06), παρακολούθησαν το σεμινάριο «Χαρισματικοί μαθητές και Διαφοροποιημένη εκπαίδευση σε τάξεις πολλαπλών ταχυτήτων» που πραγματοποιήθηκε στις 23 Φεβρουαρίου 2019 στο Pierce. Η ημερίδα διοργανώθηκε από τον Φιλεκπαιδευτικό οργανισμό «Χαρισμάθεια».

Η εκπαιδευτικός Χημείας (ΠΕ04.02) κα Παναγιώτα Σπυροπούλου και ο εκπαιδευτικός Φυσικής (ΠΕ04.01) Λάμπρος Τσιουρής παρακολούθησαν τις εργασίες της ημερίδας με τίτλο: «Σεισμός στο Μουσείο» που διοργανώθηκε από το Μουσείο Γουλανδρή και πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις του μουσείου στις 13 Οκτωβρίου 2018.

Η εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11) κα Αικατερίνη Φαλούκα ολοκλήρωσε το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών με τίτλο: «Βιολογία της Άσκησης» στην κατεύθυνση Αθλητιατρικής, του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Η κα Φαλούκα κατέθεσε και υποστήριξε επιτυχώς τη διπλωματική εργασία με θέμα: «Γνωσιακή ετοιμότητα των καθηγητών Φυσικής Αγωγής στην αντιμετώπιση επειγόντων περιστατικών στα σχολεία».

Η εκπαιδευτικός Μαθηματικών (ΠΕ03) κα Μηλίτσα Ζήση ολοκλήρωσε το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών με τίτλο: «Διδακτική και Μεθοδολογία των Μαθηματικών». Η κα Ζήση κατέθεσε και υποστήριξε τη διπλωματική εργασία με θέμα: «Διδακτικές πρακτικές εκπαιδευτικών κατά τη συζήτηση στην ολομέλεια της τάξης: η διαχείριση ανοιχτών προβλημάτων».

Η Δρ Γεωργία Δήμα, παρακολούθησε επίσης την επιστημονική ημερίδα με θέμα «Νέες προσεγγίσεις στη Διδακτική της Γαλλικής Γλώσσας», την Κυριακή 5 Μαΐου 2019, που διοργάνωσε το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Διδακτική της Γαλλικής ως Ξένης και Διεθνούς Γλώσσας» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου.

Η εκπαιδευτικός Ιταλικής Γλώσσας (ΠΕ34) και Νομικών Επιστημών (ΠΕ13) κα Ελένη Σαρρή παρακολούθησε τις εργασίες της επιμορφωτικής δράσης για την υποστήριξη της θεματικής εβδομάδας με θέμα: «Εκπαιδευτικά εργαλεία για τη δημοκρατική συνύπαρξη στο σχολείο», στο πλαίσιο των επιμορφωτικών δράσεων του 2ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ Αττικής που πραγματοποιήθηκε τον Απρίλιο του 2019.

Ο εκπαιδευτικός Φυσικής (ΠΕ04.01) Λάμπρος Τσιουρής, παρακολούθησε τις εργασίες της διημερίδας με τίτλο: «Τεχνολογίες Αιχμής στην Εκπαιδευτική Πράξη» που πραγματοποιήθηκε στις 16 και 17 Μαρτίου 2019 στα Εκπαιδευτήρια Αυγουλέα – Λιναρδάτου.

Η εκπαιδευτικός Μαθηματικών (ΠΕ03) κα Μηλίτσα Ζήση παρακολούθησε τη Διάλεξη: «Theory informed design for teacher development and improved student learning» με ομιλητή των καθηγητή Geoff Wake που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2019 στο Τμήμα Μαθηματικών ΕΚΠΑ. Το σεμινάριο διοργανώθηκε από το ΠΜΣ Διδακτικής και Μεθοδολογίας των Μαθηματικών.

Η εκπαιδευτικός Θεολογίας (ΠΕ01) κα Χρυσούλα Μπαραμπούτη συμμετείχε στις εργασίες του Διεπιστημονικού Συνεδρίου του Τμήματος Κοινωνικής Θεολογίας της Θεολογικής Σχολής του Ε.Κ.Π.Α. «Θρησκείες και Ανθρώπινα Δικαιώματα» που πραγματοποιήθηκε από τις 13 έως τις 16 Φεβρουαρίου 2019. Η κα Μπαραμπούτη στο πλαίσιο του συνεδρίου πραγματοποίησε εισήγηση με θέμα: «Η ορθόδοξη θρησκευτικότητα ως παράγων πρόληψης του καπνίσματος στους μαθητές/-τριες, του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος, ηλικίας 13-18 ετών».

Η Δρ Γεωργία Δήμα, εκπαιδευτικός Γαλλικής Φιλολογίας (ΠΕ05), παρακολούθησε την επιμορφωτική ημερίδα «Η πραγματική ζωή στο σχολείο» που πραγματοποιήθηκε στις 09 Φεβρουαρίου 2019 στο Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδας και διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (APF FU-Grece) σε συνεργασία με την Υπηρεσία Συνεργασίας και Πολιτιστικής Δράσης της Πρεσβείας της Γαλλίας στην Ελλάδα.

Η εκπαιδευτικός Μαθηματικών (ΠΕ03) κα Μηλίτσα Ζήση παρακολούθησε το σεμινάριο με τίτλο: «Τεχνολογία, Επιστήμη και Μαθηματικά» που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2019 στο Μουσείο Ηρακλειδών. Το σεμινάριο συνδιοργανώθηκε από το 2ο ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής και το Μουσείο Ηρακλειδών. Η κα Ζήση ολοκλήρωσε επιτυχώς το σεμινάριο που περιελάμβανε διαδικασίες πιστοποίησης.

Η Δρ Γεωργία Δήμα, παρακολούθησε επίσης την επιμορφωτική ημερίδα «Δυναμικά μαθησιακά περιβάλλοντα για μαθητές με ειδικές μαθησιακές ανάγκες» που πραγματοποιήθηκε στις 19 Ιανουαρίου 2019 και διοργάνωσε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Αποφοίτων Πανεπιστημίου (ΠΑ.ΣΥ.ΚΑ.ΓΑ.).

Ο Δρ Δουκάκης Σπυρίδων, εκπαιδευτικός Μαθηματικών (ΠΕ03) και Πληροφορικής (ΠΕ86) δημοσίευσε σε συνεργασία και μετά από κρίση το άρθρο: «Enhancement Programming Skills and Transforming Knowledge of Programming through Neuroeducation Approaches» στο διεθνές περιοδικό Journal of Multidisciplinary Engineering Science Studies (JMESS), 4(12), 2356-2361.

Η εκπαιδευτικός Θεολογίας (ΠΕ01) κα Χρυσούλα Μπαραμπούτη δημοσίευσε μετά από κρίση στο ξενόγλωσσο περιοδικό Theophany το άρθρο «Orthodox Religiosity as a factor in the prevention of smoking in students of the American College of Greece aged 13-18 years». Theophany, 1 pp. 31-111, 2018, TREMENDUM, Greek Association of the Psychology of Religion.

Η εκπαιδευτικός Μαθηματικών (ΠΕ03) κα Μηλίτσα Ζήση παρακολούθησε τις εργασίες της ημερίδας με τίτλο: «Τα Μαθηματικά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση μέσα από τη Θεωρία και τη Διδακτική τους» που πραγματοποιήθηκε την 1η Δεκεμβρίου 2018 στα Αρσάκεια Σχολεία Ψυχικού. Η ημερίδα διοργανώθηκε από τη Φιλεκπαιδευτική Εταιρία.

H εκπαιδευτικός Αγγλικής Φιλολογίας (ΠΕ06) κα Μπαμπούρη-Σμιθ Χρύσα, παρακολούθησε το σεμινάριο με τίτλο: «Life Skills – Δεξιότητες Ζωής –Διαμορφώνοντας Κοινωνικούς Επιχειρηματίες» που πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριο 2018 στο Βρετανικό Συμβούλιο, Αθήνα. Το σεμινάριο διοργανώθηκε από το Βρετανικό Συμβούλιο και είχε διάρκεια 4 ώρες.

Ο Δρ Δουκάκης Σπυρίδων, εκπαιδευτικός Μαθηματικών (ΠΕ03) και Πληροφορικής (ΠΕ86) ολοκλήρωσε μεταδιδακτορική έρευνα στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο, Τμήμα Πληροφορικής, Εργαστήριο Βιοπληροφορικής και Ανθρώπινης Ηλεκτροφυσιολογίας με θέμα: «Μοντελοποίηση Αναπαραστάσεων στη Νευροεκπαίδευση».

Η Δρ Γεωργία Δήμα, εκπαιδευτικός Γαλλικής Φιλολογίας (ΠΕ05), παρακολούθησε την επιμορφωτική ημερίδα «Ο εκπαιδευτικός στον 21ο αιώνα: ανάπτυξη δεξιοτήτων» που πραγματοποιήθηκε στις 24 Νοεμβρίου 2018 και διοργάνωσε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Αποφοίτων Πανεπιστημίου (ΠΑ.ΣΥ.ΚΑ.ΓΑ.).

Ο Δρ Δουκάκης Σπυρίδων, εκπαιδευτικός Μαθηματικών (ΠΕ03) και Πληροφορικής (ΠΕ86) συμμετείχε στις εργασίες του 10th Conference on Informatics in Education, Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη από τις 2 ως τις 4 Νοεμβρίου 2018. Στο πλαίσιο του συνεδρίου παρουσίασε σε συνεργασία και μετά από κρίση την εργασία: «Προγραμματισμός Υπολογιστών και Νευροεκπαίδευση».

Ο Δρ Δουκάκης Σπυρίδων, εκπαιδευτικός Μαθηματικών (ΠΕ03) και Πληροφορικής (ΠΕ86) συμμετείχε στις εργασίες του 3rd World Congress ‘Genetics, Geriatrics and Neurodegenerative Diseases Research’, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Toronto από τις 25 ως τις 28 Οκτωβρίου 2018. Ο Δρ Δουκάκης ήταν μέλος της Επιστημονικής Επιτροπής του συνεδρίου και Προσκεκλημένος Ομιλητής. Στο πλαίσιο του συνεδρίου ως προσκεκλημένος ομιλητής πραγματοποίησε ομιλία με θέμα: «Undergraduate Students’ Brain Activity in Visual and Textual Programming». Επιπρόσθετα, σε συνεργασία και μετά από κρίση παρουσίασε στο συνέδριο τις εργασίες: «Neuroeducation and computer programming. A review» και «An Educational Scenario for the Learning of the Conic Section: Studying the Ellipse with the Use of Digital Tools and Elements of Differentiated Instruction and Cognitive Neurosciences».

Η εκπαιδευτικός Θεολογίας (ΠΕ01) κα Χρυσούλα Μπαραμπούτη παρακολούθησε το Επιμορφωτικό Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς Αγωγής Υγείας «Οδηγός Πρόληψης Αλκοόλ», που διοργανώθηκε από το Κέντρο Πρόληψης εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Δήμου Κηφισιάς, «ΠΡΟΝΟΗ», στις 24 Οκτωβρίου 2018.

Ο Δρ Δουκάκης Σπυρίδων, εκπαιδευτικός Μαθηματικών (ΠΕ03) και Πληροφορικής (ΠΕ86) μετά από ανοικτή πρόσκληση επιλέχθηκε να διδάξει τα προπτυχιακά μαθήματα: «Διδακτική της Πληροφορικής», «Ειδικά Θέματα Διδακτικής της Πληροφορικής» και «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» στο Τμήμα Πληροφορικής στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο κατά το ακαδημαϊκό έτος 2018-2019. Επιπλέον, ανέλαβε μέλος Συνεργαζόμενου Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Σ.Ε.Π.) στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο στο πλαίσιο του προγράμματος σπουδών: Μεταπτυχιακές Σπουδές στα Μαθηματικά.

Οι φιλόλογοι Αγγελική Κεχαγιά και Παναγιώτης Πολυδωρόπουλος συμμετείχαν στις εργασίες του 5ου Ευρωπαϊκού Μαθητικού Συνεδρίου με τίτλο: «ΡΗΓΑΣ ΒΕΛΕΣΤΙΝΛΗΣ, 220 χρόνια από το θάνατό του. Ο επαναστάτης, ειρηνιστής και το όραμα της Βαλκανικής Συναδέλφωσης. Βιέννη-Τεργέστη-Βελιγράδι«, που πραγματοποιήθηκε από 17 έως 20 Νοεμβρίου 2018, στο Βελιγράδι με έγκριση του Υπουργείου Παιδείας και σε συνεργασία με την Εθνική Επιτροπή UNESCO, το Ελληνικό Ίδρυμα Πολιτισμού, το Ελληνικό Ίδρυμα Πολιτισμού της Ιταλίας, το Ελληνικό Ίδρυμα Πολιτισμού της Σερβίας και την Ελληνική Πρεσβεία στο Βελιγράδι. Στο πλαίσιο του συνεδρίου παρουσιάστηκε το poster με τίτλο: «Ο Ρήγας και τα Ανθρώπινα Δικαιώματα». Η ανακοίνωση θα συμπεριληφθεί στα πρακτικά του συνεδρίου (υπό έκδοση).

Οι καθηγήτριες Μαθηματικών κυρίες Βασιλική Αμπλιανίτη και Όλγα Παλαντά, παρακολούθησαν την επιμορφωτική ημερίδα που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2018 στο 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθηνών, με θέμα: «Διδασκαλία των Μαθηματικών στη σύγχρονη εποχή«. Στο πλαίσιο της ημερίδας, παρακολούθησαν εισηγήσεις που σχετίζονταν με την επιμόρφωση των καθηγητών Μαθηματικών στη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφοριών και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση και είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις σύγχρονες προκλήσεις στο χώρο της μαθηματικής εκπαίδευσης. Τέλος, συμμετείχαν σε δραστηριότητες οι οποίες σχετίζονταν με τα μαθηματικά και το STEM.

Ακαδημαϊκό Έτος 2017-18

Οι εκπαιδευτικοί Θεολόγοι (ΠΕ01) κ.κ. Ζωή Ζηκίδου και Σταματία Μαυρίκου, οι εκπαιδευτικοί Ελληνικής Φιλολογίας (ΠΕ02) κ.κ. Μαρίνα Ποθητού και Ιόλη – Όλγα Δέσπη, ο εκπαιδευτικός Φυσικής (ΠΕ04.01) κος Άγγελος Τριανταφύλλου ο εκπαιδευτικός Γεωγραφίας και Τεχνολογίας κος Μαξιμιλιανός Βασιλείου, οι εκπαιδευτικοί Αγγλικής Φιλολογίας (ΠΕ06) κ.κ. Νικολέτα Σαραντοπούλου, Βασιλική Σιώζου, Χριστίνα Χρυσάκη, Σοφία Δημοπούλου, Χριστίνα Κατσούλη και η εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11) κα Αικατερίνη Τσιούφη παρακολούθησαν και ολοκλήρωσαν επιτυχώς το Μετεκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Δυσκολίες Μάθησης & Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας ΔΕΠΥ». Το Μετεκπαιδευτικό Πρόγραμμα διάρκειας 8 μηνών, οργανώθηκε από τη Μονάδα Εφηβικής Υγείας της Β’ Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών στο Νοσοκομείο Παίδων «Π. & Α. Κυριακού», την Ελληνική Εταιρεία Εφηβικής Ιατρικής, την Ελληνική Εταιρεία Μελέτης Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας και το Ινστιτούτο Δημόσιας Υγείας του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος.

O μαθηματικός και πληροφορικός του Pierce Δρ Σπυρίδων Δουκάκης έλαβε μία από τις επτά υποτροφίες του ιδρύματος Fulbright για το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018, με σκοπό να επισκεφθεί το Πανεπιστήμιο Villanova, Pennsylvania των Η.Π.Α. και να διεξαγάγει έρευνα και διδασκαλία στον τομέα της Νευροεπιστήμης και ειδικότερα της Νευροεκπαίδευσης. Στο πλαίσιο της τετράμηνης παραμονής του στις Η.Π.Α. και της δεκαήμερης επίσκεψής του στον Καναδά, πραγματοποίησε διάλεξη με θέμα: «Exploring the Role of Neuroscience in Computer Science Education» ως προσκεκλημένος ομιλητής στο California State University Stanislaus, Department of Computer Information Systems, συμμετείχε στο 2018 Fulbright Visiting Scholar Enrichment Seminar, “Entrepreneurship and Innovation” στο Kansas City, επισκέφθηκε το University of California San Diego, και είχε συνεργασία με ειδικούς στο χώρο της Νευροεκπαίδευσης, παρακολούθησε την ολοκλήρωση πτυχιακής εργασίας στο Πανεπιστήμιο Villanova με θέμα: «High School Computer Science Education», συναντήθηκε και συνεργάστηκε με εκπαιδευτικούς της Ελληνικής Ομογένειας από τις πολιτείες της Pennsylvania, του Delaware, του New Jersey, του Montreal του Καναδά και το Association των Computer Science Teachers της Philadelphia. Τέλος, μετά από πρόσκληση πραγματοποίησε ομιλία με θέμα: «Technological Pedagogical Content Knowledge and Neuroeducation» στο Odyssey Charter School στο Delaware, όπου είχε την χαρά να συνεργαστεί με Έλληνες εκπαιδευτικούς που εργάζονται στο καλύτερο για το 2018 σχολείο του Delaware.

Ο Δρ Δουκάκης Σπυρίδων, εκπαιδευτικός Μαθηματικών (ΠΕ03) και Πληροφορικής (ΠΕ86) συμμετείχε ως συγγραφέας στο νέο επίσημο σχολικό εγχειρίδιο Μαθηματικών της Ε΄ Δημοτικού που περιλαμβάνει Βιβλίο Μαθητή, Τετράδιο Εργασιών και Οδηγό Εκπαιδευτικού. Ο Δρ Δουκάκης ήταν ένα από τα μέλη ομάδας εκπαιδευτικών που συμμετείχε στη διαγωνιστική διαδικασία και επιλέχθηκε για τη συγγραφή του σχολικού εγχειριδίου. Το σχολικό εγχειρίδιο αξιολογήθηκε από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και εκδόθηκε από τις εκδόσεις Διόφαντος του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Το νέο σχολικό βιβλίο διδάσκεται σε όλα τα δημόσια και ιδιωτικά σχολεία από το σχολικό έτος 2018-2019.

Ο εκπαιδευτικός Μαθηματικών (ΠΕ03) κος Γεωργαντίδης Δημήτριος ολοκλήρωσε το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών με τίτλο: «Βιοπληροφορική & Νευροπληροφορική» στην κατεύθυνση «Νευροπληροφορική & Υπολογιστικές Νευροεπιστήμες» του Ιόνιου Πανεπιστημίου. Ο κος Γεωργαντίδης Δημήτριος κατέθεσε και υποστήριξε τη διπλωματική εργασία με θέμα: «Αποκατάσταση της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας με την μέθοδο της Νευροανάδρασης».

Η εκπαιδευτικός Ιταλικής Γλώσσας (ΠΕ34) και Νομικών Επιστημών (ΠΕ13) κα Ελένη Σαρρή ολοκλήρωσε το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών με τίτλο: «Εκπαιδευτική πολιτική και διοίκηση της εκπαίδευσης» του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Ο Δρ Δουκάκης Σπυρίδων, εκπαιδευτικός Μαθηματικών (ΠΕ03) και Πληροφορικής (ΠΕ86) συμμετείχε ως συγγραφέας στο βιβλίο: «Αξιολογώ και Μαθαίνω, Πρακτικός Οδηγός για τη Διαμορφωτική Αξιολόγηση του Μαθητή στην Τάξη» που επιμελήθηκε η Δρ Α.Χ. Κουλουμπαρίτση και εκδόθηκε από τις «Εκδόσεις Γρηγόρη». Ο Δρ Δουκάκης σε συνεργασία ανάπτυξε το κεφάλαιο «Διαμορφωτική διδασκαλία στα Μαθηματικά».

Ο Δρ Δουκάκης Σπυρίδων, εκπαιδευτικός Μαθηματικών (ΠΕ03) και Πληροφορικής (ΠΕ86) συμμετείχε στις εργασίες του 23rd Annual Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education που πραγματοποιήθηκε στη Λάρνακα από τις 2 μέχρι τις 4 Ιουλίου 2018. Στο πλαίσιο του συνεδρίου, παρουσίασε σε συνεργασία και μετά από κρίση την εργασία «Assessing Attention in Visual and Textual Programming using Neuroeducation Approaches».

Η εκπαιδευτικός Ελληνικής Φιλολογίας (ΠΕ02) κα Μαρία Λαδά, παρακολούθησε τις εργασίες της διημερίδας με τίτλο: «Implementingthe Socratic Seminar in the Classroom» που πραγματοποιήθηκε από 05/05/2018 μέχρι 06/05/2018 και διοργανώθηκε από το International School of Athens.

Η Δρ Γεωργία Δήμα, εκπαιδευτικός Γαλλικής Φιλολογίας (ΠΕ05), παρακολούθησε την επιμορφωτική ημερίδα «Ο εκπαιδευτικός στον 21ο αιώνα: ανάπτυξη δεξιοτήτων» που πραγματοποιήθηκε στις 17 Μαρτίου 2018 και διοργάνωσε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Αποφοίτων Πανεπιστημίου (ΠΑ.ΣΥ.ΚΑ.ΓΑ.).

Η εκπαιδευτικός Θεολογίας (ΠΕ01) κα Ζωή Ζηκίδου παρακολούθησε τις εργασίες του συνεδρίου με τίτλο: «Η Θεολογία διαλέγεται με τον σύγχρονο κόσμο» που πραγματοποιήθηκε στις 17 και 18 Μαρτίου 2018 στο Ηράκλειο Κρήτης. Το συνέδριο διοργανώθηκε από το 1ο Πειραματικό Λύκειο Θεσσαλονίκης «Μανόλης Ανδρόνικος».

Η εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11) κα Αικατερίνη Φαλούκα παρακολούθησε επίσης το επιμορφωτικό σεμινάριο «Αντιμετωπίζοντας τις φυσικές και τεχνολογικές καταστροφές και στο χώρο του σχολείου» που πραγματοποιήθηκε στις 9 και 10 Μαρτίου 2018 στο Ε.Κ.Π.Α και στο 1ο Γυμνάσιο Αμαρουσίου. Το σεμινάριο διοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β’ Αθήνας δια της Υπευθύνου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, σε συνεργασία με το Τμήμα Γεωλογίας & Γεωπεριβάλλοντος και το Π.Μ.Σ. «Στρατηγικές Διαχείρισης Περιβάλλοντος, Καταστροφών και Κρίσεων» του Ε.Κ.Π.Α, τον Ο.Α.Σ.Π. και τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α’ και Γ’ Αθήνας και είχε διάρκεια 9 ώρες.

Η εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11) κα Αικατερίνη Φαλούκα, παρακολούθησε το βιωματικό σεμινάριο με τίτλο: «Παρατηρώ το σώμα, τις αισθήσεις και τα συναισθήματα μου με τη μέθοδο της επίγνωσης (mindfulness)» που πραγματοποιήθηκε στις 21 Φεβρουαρίου 2018 στο 6ο Γυμνάσιο Χαλανδρίου. Το σεμινάριο διοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β’ Αθήνας, μέσω της Υπεύθυνης Αγωγής Υγείας σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού και είχε διάρκεια 4 ώρες.

H εκπαιδευτικός Αγγλικής Φιλολογίας (ΠΕ06) κα Μπαμπούρη-Σμιθ Χρύσα, παρακολούθησε το επιμορφωτικό σεμινάριο με τίτλο: «Διαφοροποιημένη Διδασκαλία» που πραγματοποιήθηκε στις 26 και 27 Ιανουαρίου 2018 στα εκπαιδευτήρια Ελληνογερμανική Αγωγή. Το επιμορφωτικό σεμινάριο διοργανώθηκε από το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου και είχε διάρκεια 8 ώρες.

Η εκπαιδευτικός Φυσικής Αγωγής (ΠΕ11) κα Αικατερίνη Φαλούκα, παρακολούθησε τις εργασίες της ημερίδας με τίτλο: «Αποτελεσματικές διαδικασίες, προσεγγίσεις και πρακτικές για το σύγχρονο Ελληνικό σχολείο» που πραγματοποιήθηκε στις 25 Ιανουαρίου 2018 στο Δημαρχείο Παπάγου – Χολαργού. Η ημερίδα διοργανώθηκε από τους Σχολικούς Συμβούλους Φυσικής Αγωγής Β’ και Α’ Αθήνας και τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β’ Αθήνας.

H εκπαιδευτικός Αγγλικής Φιλολογίας (ΠΕ06) κα Μπαμπούρη-Σμιθ Χρύσα, παρακολούθησε το επιμορφωτικό εξ αποστάσεως σεμινάριο με τίτλο: «Η Ψηφιακή Αφήγηση στην Εκπαίδευση» που πραγματοποιήθηκε από 22 Ιανουαρίου έως 25 Φεβρουαρίου 2018. Το επιμορφωτικό σεμινάριο διοργανώθηκε από το Εργαστήριο ΑΕΤΜΑ (Advanced Educational Technologies and Mobile Applications Lab) του ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης και είχε διάρκεια 50 ώρες.

Η Δρ Γεωργία Δήμα, εκπαιδευτικός Γαλλικής Φιλολογίας (ΠΕ05), παρακολούθησε την επιμορφωτική ημερίδα «Imagination, créativité et interaction en classes de FLE, Φαντασία, δημιουργικότητα και (δια)δράση στην τάξη της Γαλλικής» που πραγματοποιήθηκε στις 20 Ιανουαρίου 2018 και διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης.

Η εκπαιδευτικός Ελληνικής Φιλολογίας (ΠΕ02) κα Μαρία Λαδά, διετέλεσε κριτής στο 3ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας που διοργανώθηκε από την Ε.Ε.Π.Ε.Κ και πραγματοποιήθηκε από τις 13 ως τις 15 Οκτωβρίου 2017, στο ΤΕΙ Θεσσαλίας.

Η εκπαιδευτικός Ιταλικής Γλώσσας (ΠΕ34) και Νομικών Επιστημών (ΠΕ13) κα Ελένη Σαρρή συμμετείχε στις εργασίες του 3ου Διεθνούς Συνεδρίου για τη προώθηση της εκπαιδευτικής καινοτομίας που διοργανώθηκε από την Ε.Ε.Π.Ε.Κ και πραγματοποιήθηκε από τις 13 ως τις 15 Οκτωβρίου 2017, στο ΤΕΙ Θεσσαλίας. Η κα Σαρρή στο πλαίσιο του συνεδρίου και μετά από κρίση παρουσίασε την εργασία με θέμα: «Η γυναίκα εκπαιδευτικός ως κοινωνική κατηγορία και ως δρών υποκείμενο μέσα στο σχολείο».

Η εκπαιδευτικός Ελληνικής Φιλολογίας (ΠΕ02) κα Μαρία Λαδά, παρακολούθησε το εξ αποστάσεως επιμορφωτικό πρόγραμμα με τίτλο: «Αρχαία Ελληνικά και Μέση Εκπαίδευση: Γνωστικό αντικείμενο και διδακτικές προσεγγίσεις» που πραγματοποιήθηκε από τις 02 Οκτωβρίου μέχρι τις 10 Δεκεμβρίου του 2017. Το επιμορφωτικό πρόγραμμα διοργανώθηκε από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και είχε διάρκεια 80 ωρών. Η κα Λαδά ολοκλήρωσε επιτυχώς το επιμορφωτικό πρόγραμμα που περιελάμβανε διαδικασίες πιστοποίησης.

Ο Δρ Δουκάκης Σπυρίδων, εκπαιδευτικός Μαθηματικών (ΠΕ03) και Πληροφορικής (ΠΕ86) μετά από ανοικτή πρόσκληση επιλέχθηκε να διδάξει το προπτυχιακό μάθημα: «Εκπαιδευτική Τεχνολογία & Διδακτική της Πληροφορικής» στο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Αθήνας, στο Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε., στο χειμερινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2017-2018.

Η εκπαιδευτικός Ελληνικής Φιλολογίας (ΠΕ02) κα Μαρία Λαδά, παρακολούθησε το εξ αποστάσεως επιμορφωτικό πρόγραμμα με τίτλο: «Language A: Literature (Cat. 1)» που πραγματοποιήθηκε από τις 16 Αυγούστου 2017 μέχρι και τις 13 Σεπτεμβρίου 2017. Το επιμορφωτικό πρόγραμμα διοργανώθηκε από IB Online Professional Development Department και είχε διάρκεια 100 ωρών. Η κα Λαδά ολοκλήρωσε επιτυχώς το επιμορφωτικό πρόγραμμα που περιελάμβανε διαδικασίες πιστοποίησης.

Ο Δρ Δουκάκης Σπυρίδων, εκπαιδευτικός Μαθηματικών (ΠΕ03) και Πληροφορικής (ΠΕ86) διετέλεσε επιστημονικός υπεύθυνος της Πράξης «Παρεμβάσεις επιμόρφωσης για την ενίσχυση των σχολικών δομών του εκπαιδευτικού συστήματος» με Κωδικό ΟΠΣ 5004204 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020». Στο πλαίσιο της πράξης εκδόθηκαν οι οδηγοί Εκπαιδευτικού για την Περιγραφική Αξιολόγηση στο Γυμνάσιο, στο Δημοτικό και στο Νηπιαγωγείο από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Ο Δρ Δουκάκης Σπυρίδων, εκπαιδευτικός Μαθηματικών (ΠΕ03) και Πληροφορικής (ΠΕ86) διετέλεσε μέλος της Ομάδας Έργου:

  • της πράξης «Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ψηφιακών τεχνολογιών στη διδακτική πράξη (Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου Τ.Π.Ε)». Υποέργο 25 με τίτλο: «Ανάπτυξη περιεχομένου-υλικού επιμόρφωσης νέων κλάδων εκπαιδευτικών και εσωτερική αξιολόγηση Πράξης».
  • της πράξης «Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών/εκπαιδευτών σε θέματα μαθητείας» στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση
  • του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS+ με τίτλο: «ACT-ACTive citizenship projects to enhance pupils’ social and civic competences», στο πλαίσιο του Άξονα ΚΑ3.

Ο Δρ Δουκάκης Σπυρίδων, εκπαιδευτικός Μαθηματικών (ΠΕ03) και Πληροφορικής (ΠΕ86) συμμετείχε στην Ομάδα Έργου για τον σχεδιασμό του νέου προγράμματος σπουδών του μαθήματος Πληροφορικής της Β΄ Λυκείου.

 Ο κ. Αγγελής Τριανταφύλλου, καθηγητής Φυσικής, ολοκλήρωσε το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης με τίτλο «Νέες Μορφές Εκπαίδευσης και Μάθησης» του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Ο κ. Τριανταφύλλου κατέθεσε και υποστήριξε επιτυχώς διπλωματική εργασία με θέμα: «A comparative analysis between Greece and other EU countries about Educational Policies for Lifelong Learning».

Ο κ. Τριανταφύλλου κατά το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018 παρακολούθησε, επίσης, και ολοκλήρωσε επιτυχώς το Μετεκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Δυσκολίες Μάθησης & Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας ΔΕΠΥ». Το Μετεκπαιδευτικό Πρόγραμμα διάρκειας 8 μηνών, οργανώθηκε από τη Μονάδα Εφηβικής Υγείας της Β’ Παιδιατρικής Κλινικής του Πανεπιστημίου Αθηνών στο Νοσοκομείο Παίδων «Π. & Α. Κυριακού», την Ελληνική Εταιρεία Εφηβικής Ιατρικής, την Ελληνική Εταιρεία Μελέτης Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας και το Ινστιτούτο Δημόσιας Υγείας του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος. Επίσης, ο κ. Τριανταφύλλου, παρακολούθησε τις εργασίες της ημερίδας με τίτλο «Ειδική Αγωγή και Τ.Π.Ε.: Ανάπτυξη Γνωστικών και Κοινωνικό-Συναισθηματικών Δεξιοτήτων των Μαθητών με ΕΕΑ» που πραγματοποιήθηκε στις 30 Σεπτεμβρίου 2017 στο Ε.Κ.Ε.Φ.Ε. – Δημόκριτος.

Η κ. Αγγελική Κεχαγιά και η κ. Γεωργία Γιαννακοπούλου, καθηγήτριες Φιλόλογοι, στο πλαίσιο του Διεθνούς Μαθητικού Συνεδρίου «Ο Κωνσταντινουπολίτης Γιώργος Θεοτοκάς», προετοίμασαν το poster«Εκφάνσεις του δαιμονίου στο ομώνυμο μυθιστόρημα του Γ. Θεοτοκά». Το poster, μετά από κρίση, παρουσιάστηκε στις εργασίες του Συνεδρίου, το οποίο πραγματοποιήθηκε από 14 έως 18 Μαρτίου 2018, υπό την αιγίδα του Οικουμενικού Πατριαρχείου στο Ζωγράφειο Λύκειο στην Κωνσταντινούπολη. Η ανακοίνωση θα συμπεριληφθεί στα πρακτικά του συνεδρίου (υπό έκδοση).

Η κα Σταματία Μαυρίκου, εκπαιδευτικός ΠΕ01 – Θεολόγος ολοκλήρωσε το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης με τίτλο «Εκπαιδευτική Ηγεσία», του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου. Η κα Μαυρίκου κατέθεσε και υποστήριξε επιτυχώς διπλωματική εργασία με θέμα: «Τα καθήκοντα και η συμβολή των μεσαίων στελεχών στη διοίκηση σχολικών μονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, η περίπτωση του Pierce – Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος».

Το Σάββατο 9 Δεκεμβρίου 2017πραγματοποιήθηκε ταχύρρυθμο ενδοσχολικό επιμορφωτικό σεμινάριο σε θέματα 3D Printing. Πάνω από 20 εκπαιδευτικοί του Pierce συμμετείχαν στο σεμινάριο που διοργανώθηκε με σκοπό να ενισχυθούν οι δεξιότητες και να ενσωματωθούν στη διδακτική πράξη οι δύο 3D Printers που έχει προμηθευτεί το Pierce – Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος και είναι στη διάθεση εκπαιδευτικών, μαθητών και μαθητριών.  Το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό του και οι εκπαιδευτικοί, μέσα από τις βιωματικές προσεγγίσεις που έλαβαν χώρα κατά την διάρκεια της επιμόρφωσης, προσδιόρισαν τρόπους αξιοποίησης και ένταξης των 3D printers στα μαθήματα του τμήματος Φυσικών Επιστημών, αλλά και σε δράσεις STEM και STEAM.

Δρ Σπυρίδων Δουκάκης, καθηγητής Μαθηματικών και Πληροφορικής, συμμετείχε στις εργασίες του MoodleMoot Greece 2017 που πραγματοποιήθηκε στις 1 και 2 Δεκεμβρίου 2017 στην Αθήνα και διοργανώθηκε από το ΤΕΙ Αθήνας, το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, το ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, και τον Οργανισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών «ΕΕΛΛΑΚ». Στο πλαίσιο του συνεδρίου ήταν chair του 1ου session με θέμα: «The role of Moodle in facilitating In-Service Teacher Professional Development».

Δρ Σπυρίδων Δουκάκης, καθηγητής Μαθηματικών και Πληροφορικής, την Τρίτη 14 Νοεμβρίου 2017 στο πλαίσιο της 22ης SciFY Academy με θέμα: «eLearning: Εργαλεία & Μεθοδολογία» και μετά από πρόσκληση των διοργανωτών, παρουσίασε την εργασία με θέμα: «Η ένταξη προγραμμάτων e-tutoring στην ελληνική και διεθνή σχολική εκπαίδευση. Η περίπτωση του Pierce e-tutoring online program».

Δρ Σπυρίδων Δουκάκης, καθηγητής Μαθηματικών και Πληροφορικής, συμμετείχε στις εργασίες του International Medical Physics and Biomedical Engineering workshop που πραγματοποιήθηκε από τις 6 ως τις 10 Νοεμβρίου 2017 στην Κέρκυρα και διοργανώθηκε από το Institute For Medical Physics σε συνεργασία με το Ιόνιο Πανεπιστήμιο. Ο Δρ Δουκάκης, στο πλαίσιο του συνεδρίου, συμμετείχε σε συνεργασία και μετά από κρίση με την εργασία «Trends and Research in Neurocognitive Enhancement».

Ο εκπαιδευτικός Ιάκωβος Δελατόλας-Σαβέρης, καθηγητής Αγγλικής Φιλολογίας, μετά από πρόσκληση των οργανωτών, συμμετείχε ως ομιλητής στο διεθνές συνέδριο «6th ELT Malta Conference, English for 21st Century Skills» με τίτλο: «Exploiting YouTube Videos in EFL to Foster Critical Thinking and Collaboration» που πραγματοποιήθηκε από 12 έως 14 Οκτωβρίου 2017, στο Grand Excelsior Hotel στη Βαλέττα. Το διεθνές συνέδριο διοργανώθηκε από το ELT Council του Υπουργείου Παιδείας της Μάλτας, σε συνεργασία με το IATEFL Learning Τechnologies SIG.

Ο κ. Δελατόλας-Σαβέρης, επίσης, μετά από πρόσκληση των οργανωτών, συμμετείχε ως ομιλητής στο διεθνές συνέδριο «Innovations in ELT For Children and Teenagers» με τίτλο: «Twenty pieces of helpful advice reflecting 20 years of teaching Young Learners» που πραγματοποιήθηκε από 21 έως 22 Οκτωβρίου 2017, στο Deree -The American College of Greece. Το διεθνές συνέδριο διοργανώθηκε από το TESOL Greece, σε συνεργασία με το IATEFL Young Learners and Teenagers SIG.

Δραστηριότητες Εκπαιδευτικών του Pierce κατά το ακαδημαϊκό έτος 2016-17

Δραστηριότητες Εκπαιδευτικών του Pierce κατά το ακαδημαϊκό έτος 2015-16

Δραστηριότητες Εκπαιδευτικών του Pierce κατά το ακαδημαϊκό έτος 2014-15

Δραστηριότητες Εκπαιδευτικών του Pierce κατά το ακαδημαϊκό έτος 2013-14

Δραστηριότητες Εκπαιδευτικών του Pierce κατά το ακαδημαϊκό έτος 2012_13

Δραστηριότητες Εκπαιδευτικών του Pierce κατά το ακαδημαϊκό έτος 2011-12 και παλαιότερα