Οι μαθήτρεις και οι μαθητές της Γ' Τάξης, στο πλαίσιο των Εργαστηρίων στη Βιβλιοθήκη, έκαναν τα πρώτα τους βήματα στην έρευνα, ολοκληρώνοντας ένα project αναφορικά με τις μέλισσες.
Αρχικώς, συμμετείχαν σε εργαστήρια εκμάθησης αναζήτησης βιβλίων στον ηλεκτρονικό κατάλογο της βιβλιοθήκης και στη συνέχεια στα ράφια, δημιουργώντας έναν οδηγό με βιβλιογραφία που περιελάμβανε βιβλία και ηλεκτρονικές πηγές αναφορικά με τις μέλισσες: https://acg.oliverasp.co.uk/library/learnpath/guide/Bees.
Στη συνέχεια, δημιούργησαν έναν εννοιολογικό χάρτη -mindmap- με τα ερευνητικά τους ζητούμενα αναφορικά με τις μέλισσες, ορίζοντας πέντε βασικά ερωτήματα, με κάθε ομάδα να αναλαμβάνει από ένα. Ακολούθως, αναζήτησαν και κατέγραψαν τις πληροφορίες από τα βιβλία και τις ηλεκτρονικές πηγές που είχαν εντοπίσει, απαντώντας στα ερευνητικά ζητούμενα σε φύλλο εργασίας. Στη συνέχεια, πληκτρολόγησαν και συγκέντρωσαν σε ψηφιακή μορφή στο μάθημα τις Πληροφορικής τις πληροφορίες που συνέλεξαν. Για την παρουσίαση του project τους, οι μαθητές και οι μαθήτριες, με τη βοήθεια της εικαστικού, δημιούργησαν μακέτες με σκηνές από τη ζωή των μελισσών και τοποθέτησαν επάνω QR Codes με τις πληροφορίες που είχαν βρει, αφού προηγουμένως διδάχθηκαν τις βασικές αρχές δημιουργίας και χρήσης τους. Τα παιδιά έγιναν μικροί ερευνητές αλλά και κοινωνοί της πληροφορίας, ώστε μελλοντικά να λειτουργούν ως ενεργοί πολίτες.