Υποτροφίες Τάξεων Pierce
Αφήστε τo αποτύπωμα της τάξης σας!
Τι είναι οι Υποτροφίες Τάξεων Pierce;
Το Πρόγραμμα Υποτροφιών Τάξεων είναι μια ευκαιρία να ενώσετε τις δυνάμεις σας με τους συμμαθητές σας για έναν ξεχωριστό σκοπό. Μπορείτε να συνεργαστείτε με την τάξη σας, ως επικεφαλής ή μέλος ομάδας, για υποστηρίξετε τη δημιουργία μιας υποτροφίας που θα δώσει μια ευκαιρία ζωής σε ακαδημαϊκά υποσχόμενους φοιτητές που αντιμετωπίζουν οικονομικές προκλήσεις.
Θυμηθείτε: Όσο μικρή κι αν είναι, κάθε δωρεά μετράει και συλλογικά μπορεί να κάνει σημαντική διαφορά!
Πως λειτουργεί το πρόγραμμα;
Η ομάδα της τάξης σας μπορεί να επιλέξει το είδος της υποτροφίας που θα υποστηρίξει, σύμφωνα με τις παρακάτω επιλογές:
1η επιλογή: Πλήρως (100%) ή Μερικώς χρηματοδοτούμενες υποτροφίες
2η επιλογή: Δικαιούχοι: Νεο-εισαχθέντες μαθητές, μαθητές Γυμνασίου, Λυκείου, ΙB (International Baccalaureate) του Pierce.
Οι τάξεις που κάνουν δωρεές θα αναγνωρίζονται σε έντυπα και ψηφιακά μέσα του ACG και, σε ορισμένες περιπτώσεις, εντός των εγκαταστάσεων του ACG.
Πως μπορείτε να συμμετάσχετε:
Η υποστήριξη του ταμείου υποτροφιών τάξεων είναι απλή, γρήγορη και ανταποδοτική! Μπορείτε να κάνετε μια ατομική δωρεά ή να ηγηθείτε της προσπάθειας, ορίζοντας ένα κοινό στόχο με άλλους συμμαθητές σας και ενθαρρύνοντας τη συνεισφορά. Μπορείτε να δείτε εάν υπάρχει ήδη υποτροφία σε εξέλιξη, επισκεπτόμενοι τη φόρμα δωρεάς, επιλέγοντας το έτος της τάξης σας και στη συνέχεια το έτος αποφοίτησής σας.
Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο φυλλάδιο.
Γιατί να υποστηρίξετε το πρόγραμμα Υποτροφιών Τάξεων;
Από τότε που η Maria West ίδρυσε το American Collegiate Institute πριν από 146 χρόνια στη Σμύρνη, η αποστολή του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος (ACG) παραμένει η ίδια: «Να προσφέρει στήριξη και ξεχωριστή αξία στους σπουδαστές, διατηρώντας ακέραιους τους θεσμούς και τις ελληνικές αξίες, με σεβασμό στην αμερικανική εκπαιδευτική παράδοση, την ελληνική κληρονομιά και την παγκόσμια κοινότητα, μέσω της εκπαίδευσης, των υποτροφιών και της προσφοράς».
Οι απόφοιτοί μας παίζουν καταλυτικό ρόλο στην υπεράσπιση του οράματος και της αποστολής του σχολείου, δίνοντας το παράδειγμα στο πνεύμα του «Non Ministrari – Sed Ministrare”.